×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SeGmeN Iyiki Dogdun ..
#1
doggun16th.jpg


Sakin üzülme hayatin hizina, en güzel yillar çabuk geçenlerdir... Gelecegini olusturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek sekilde olmasini dilerim. Yüzünde her zaman bir gülümseme olsun çünkü sana çok yakisiyor. Daha nice mutlu yillara.




kart004.gif






kart005.gif



Iyiki Dogdun Segmen, Nice saglikli, mutlu Sevdiklerinle neseli Yillar gecirme dilegile InsaALLAH..

Umarim diledigin tüm Hayallerin gerceklesir Canim benim..

Dogumgünün Kutlu Olsun ..Smile
Ara
Cevapla
#2
Arkadaşlar yıldızlar gibidir, onları her zaman göremezsin ama senin için her zaman varolduklarını ve seni düşündüklerini bilirsin. Bugün beni göremesen de bil ki yanındayım... Senin gibi dosta sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. Hayatın tüm kötülüklerinin senden uzak olmasını dilerim. İyi ki varsın ve iyi ki dostumsun! Hep birlikte nice senelere... Doğumgünün kutlu olsun!


cnm kardeşim doğum günün kutlu olsunn
aplasının bitanesi SmileSmile
Ara
Cevapla
#3
geburtstag1124yguv8.gif

geburtstag3054iwqy6.gif


Nice qüseL seneLere apLajiiimm mujksss :teytey:
Ara
Cevapla
#4
nice mutlu yıllara....
Ara
Cevapla
#5
iyiki dogdun nice yıllara
Ara
Cevapla
#6
çok saolun yaaw teşekür ederim hepinize
Ara
Cevapla
#7
Nice yıLLara Wink
Ara
Cevapla
#8
iyiki doğDun ....
Ara
Cevapla
#9
teşşekürler tanımasamdabi kaçnızı
Ara
Cevapla
#10
bebek01.gif
dogumgunu10026.jpg
cake63ou15fsyj2tr9.gif
Bugün gözlerinde hangi aninin hayali, kulaklarında hangi sesin hasreti, kalbinde hangi sevginin özlemi varsa hepsine kavuşman dileğiyle...
İyiki warsın Ümit
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İyiki doğdun ONAÇ Xesar 8 1,729 02-03-2014, Saat: 07:08 PM
Son Yorum: onaç
  İyi ki Doğdun HİSTORY :) (25.03) ZencefiL 10 1,842 03-28-2012, Saat: 12:00 PM
Son Yorum: history
  İyi ki Doğdun MaSaL CaNaT 6 1,636 12-29-2011, Saat: 10:44 PM
Son Yorum: eRCi
  İyiki doğdun MAvişben :D ZencefiL 15 2,454 06-11-2011, Saat: 12:11 AM
Son Yorum: acemhe
  iyiki doğdun Leader sıla 9 1,953 05-26-2011, Saat: 10:01 AM
Son Yorum: sıla



Konuyu Okuyanlar: