×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sevda YürekLi
#1
ßaşarıLarının hep dewamını diLeriz Nur.
v.ı.p üyeLiqin hayırLı oLsun qerçekten hakediyosun ßunu.
PayLaşımLarının we ßaşarıLarının dewamını ßekLiyoruz. Wink
Ara
Cevapla
#2
[COLOR="Black"]yaf bende nasıl tebrik edeyim diye düşünüyordum hiç aklıma burası gelmiyorSmile....
hayırlı uğurlu olsun sevda yürekliSmile...
başarılarının devamını bekliyoruzSmile
[/COLOR]
Ara
Cevapla
#3
esra katılıyorum sana sevda yüreklim çok başarılı bir insansın kalbin çok güzel herşeyin güzeli seninle olsun tebrik ederim sevda yüreklim:k::k:
Ara
Cevapla
#4
sevda yüreklim mCx...
Ara
Cevapla
#5
Rüya Güzeli Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ßaşarıLarının hep dewamını diLeriz Nur.
v.ı.p üyeLiqin hayırLı oLsun qerçekten hakediyosun ßunu.
PayLaşımLarının we ßaşarıLarının dewamını ßekLiyoruz. Wink


Inan beni cok mutlu ettin Canim EsramSmile
Cok tesekkür ederim, sagoL bitanem..

InsaALLAH hep birlikte Güzel Paylasimlara SmileSmile
Ara
Cevapla
#6
Qetesh Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yaf bende nasıl tebrik edeyim diye düşünüyordum hiç aklıma burası gelmiyorSmile....
hayırlı uğurlu olsun sevda yürekliSmile...
başarılarının devamını bekliyoruzSmile


SmileSmileSmile

Tesekkürler Arkadasim. sagoLSmile
Ara
Cevapla
#7
sibel Adlı Kullanıcıdan Alıntı:esra katılıyorum sana sevda yüreklim çok başarılı bir insansın kalbin çok güzel herşeyin güzeli seninle olsun tebrik ederim sevda yüreklim:k::k:


Sagol Canim benim, O seninde güzelligin..
Tesekkür ederim :k:



bebiS: sevda yüreklim mCx...



Tesekkür ederim ILkem mucxSmile
Ara
Cevapla
#8
ßzi sana tşk ederiz cnm Wink
Ara
Cevapla
#9
Bu arada benim Adima Konu acilmisken, söylemek istedimSmile

3 Hafta burda degiLim maLesef..Türkiyeye geLiyorum ALLAH Dilerse(;
Hepiniz Kendinize iyi bakyiorsunuz, ALLAHA emanetsiniz Can'lar..


Hepinizi seviyorum[cok özleyecem]Smile
Saglicakla...Nur
Ara
Cevapla
#10
teßriqLer diim aklıma ßiŞey GeLmio Big Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  esir.yürekli Nice Yıllara melankolik41 12 1,617 12-02-2009, Saat: 09:12 PM
Son Yorum: Yaeşaren
  Sevda Yürekli İyiki Doğdun Doğum Günün Kutlu Olsun Yarın deli yürek 37 3,527 06-16-2009, Saat: 05:43 PM
Son Yorum: MasumSerseri
  Sevda Yürekli İyi ki Doğdun CaNaT 18 2,011 06-14-2008, Saat: 12:20 AM
Son Yorum: simla
  Sevda yüreklim Biricigim iyi ki dogdun ÇiLeK 3 823 06-12-2008, Saat: 06:20 PM
Son Yorum: BiRiciGim



Konuyu Okuyanlar: