Yorumları: 107
Konuları: 23
Kayıt Tarihi: Feb 2007
08-13-2007, Saat: 02:28 PM
:k:Gel son defa sarıl bana,dönemem belki birdaha...Gidiyorum buralardan gidiyorum uzaklara..sığınacak bir liman olmalı uzaklarda da...söyleyecek tek bir sözüm yok...Ne olur beni anla.sadece gel son defa sarıl bana...
Yorumları: 107
Konuları: 23
Kayıt Tarihi: Feb 2007
08-13-2007, Saat: 02:37 PM
DÖVERİM SENİİİ:d EGE BEYYY AŞMAYIN KENDİNİZİ :d
Yorumları: 1,693
Konuları: 134
Kayıt Tarihi: Jul 2007
08-20-2007, Saat: 12:55 PM
inşalah gelir tek dilegim bu