×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forumu Türkçe'ye Davet Ediyorum!
#1
Bundan sonra forumda Türkçe konuşmaya var mısınız?

Şimdi herkes başlamasın diyene bak nicki filân diye,

O baştaydı geçti artık nickide değiştirmek istemiyorum Tongue

Eğer çok kişi destek olursa bu konuya forumda artık TÜRKÇE konuşmak istiyorum!

Adminlerden ve yöneticilerden de TÜRKÇE konuşmayanları en azından 1 veya 2 günlüğüne de olsa banlamalarını istiyorum!..

Karar sizin forum hâlkı..

Ha bu Türkçe nasıl mı olacak?

Çok basit;

w yerine v
q yerine g veya k
ß yerine B
Büyüklü,küçüklü harfler değil..
Benim de yaptığım gibi 'L' artık büyük değil Tongue
Kısatmalar olabilir Tongue

vs vs vs

Türkçe'yi öğretmiyorum size yanlış anlamayın Big Grin

Evet varım diyenler?
Ara
Cevapla
#2
ßen!!Big Grin ufak tefek hataLarım oLurSa affoLaBig Grin ßüyükLü küçükLü yazmak SerßeSt oLSun Ama Sad
Âh be.
Ara
Cevapla
#3
Sen dil v anlatım sınavında büyüklü küçüklü mü yazıyon? Tongue
Ara
Cevapla
#4
yazılı kağıdına ismimi öle yazdım diye not kırdı hoca ama olsunBig Grin neise dımam elimden geldiğince dikkat etcemBig Grin ((oluo mu ne)) Big GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#5
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:yazılı kağıdına ismimi öle yazdım diye not kırdı hoca ama olsunBig Grin neise dımam elimden geldiğince dikkat etcemBig Grin ((oluo mu ne)) Big GrinBig Grin

vay pckom ya sende bayağı bir ilerleme var valla gözlerim doldu
iyi gidiyorsun Allah tamamına erdirsin
Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#6
amin €rcan abicim aminBig Grin varya yazmayı yeni öğreniomuşum gibi yazıyoyorum şimdi ahhaha tek tekBig GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#7
[COLOR="Black"]bende karşı değilim ama fazla abartmadan olabilir.çünkü el alışkanlığı oluyor insanda hem daha güzel görünüyor, anladınız siz onu...

bazıları çok abartıyor yalnız, isterseniz o çok abartanlardan bir iki örnek getirebilirimSmile...
[/COLOR]
Ara
Cevapla
#8
getir Adem abi getir bi o eksiktiBig GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#9
bende varım arkadaşlar haydi arkadaşlar türkçe
Ara
Cevapla
#10
Alıntı:getir Adem abi getir bi o eksiktiBig GrinBig Grin

sen dur sazan
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  rica ediyorum asi_ve_mai 1 916 11-01-2008, Saat: 12:24 AM
Son Yorum: Leader
  gereginin yapılması taleb ediyorum casus021 13 1,782 10-10-2008, Saat: 02:46 AM
Son Yorum: Leader
  Türkçe Kullanıcı Adları Kullanılsın ... Firari Fırtına 0 1,029 09-17-2008, Saat: 09:49 AM
Son Yorum: Firari Fırtına
  nick degişikligimi yapılmasını talep ediyorum casus021 23 2,322 09-16-2008, Saat: 06:42 PM
Son Yorum: casus021



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi