×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bugun bnm gibi bişi doğdu işte:D:D:D +17..
#1
arkadaslar hos geldiniz gomulun hiç çekinmein yetmezse yenisini alırım:yikildim::yikildim::yikildim:


artık bnde 17 oldum seniye kimse tutamaz bni gerçi simdide zorlanıolarda olsun:kop::kop::kop::kop:




pasta1.jpg
pasta.jpg01023.jpg
Ara
Cevapla
#2
Doqum qünün KutLu oLsun, nice qüseL seneLere Big Grin
doqum qünü cocuqu demi$sinde, cocukLuk haLin kaLmami$Big Grin
Ara
Cevapla
#3
tskler janum tmm deişiimBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#4
Euheuehe Big GrinBig GrinBig Grin
deLüBig Grin
Ara
Cevapla
#5
eee bn biraz delü biraz chartlak biraz espirili ama bi okadarda shekerm janumTongueTongueTongue
Ara
Cevapla
#6
iiki doodun,nice yiLLara Wink
Ara
Cevapla
#7
tskler mertjımWink
Ara
Cevapla
#8
iyi ki doğdun doğum günün kutlu olsun ne alim nan söle ona göre alıcam Big Grin
Ara
Cevapla
#9
saol sercanım farketmez yha ama bi honda motor fena olmaz haniBig GrinBig GrinBig Grin:
Ara
Cevapla
#10
AL NAN SENDEN ÖNEMLİ Mİ GÜLE GÜLE BİNE BİNE KULLAN Big Grin rengini kafama göre takıldım özel bi renk istersen söle Big Grin
1187094669.jpg
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  bugün hıdırellez sıla 37 4,414 05-06-2011, Saat: 05:01 PM
Son Yorum: ZencefiL
  My_LiFe.. kocaman oldu bugün yaa :D kı@ymı@k=) 18 2,669 05-12-2010, Saat: 05:40 PM
Son Yorum: _AL0n3_
  Bügun Ben Doğmuşum adyge55 57 5,627 08-11-2009, Saat: 11:27 PM
Son Yorum: MaNeSiA
  bugün? sunurk 4 1,143 02-28-2009, Saat: 08:49 PM
Son Yorum: deli-kı@z
  Bugün Canım'ın dogdugu gün .. (: ѕαкℓı@мѕı@η 15 2,326 11-22-2008, Saat: 09:35 PM
Son Yorum: chatlaq



Konuyu Okuyanlar: