×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
:: Duygusuz.com - Chat = Olsun mu ?
#1
:: Duygusuz.com'a bir chat odas? d???n?yorum. Ne dersiniz arkada?lar ?.. Fikirlerinizi almak istedim.
Cevapla
#2
Tolga Daha Önce Bunu İstekler Bölümüne Açmıştım Gerçekten Güzel Bi Fikir.
Ara
Cevapla
#3
Olsun.Radyoda oLabilir.Big Grin
Ara
Cevapla
#4
Telif haklar?na sayg?m?zdan dolay? radyo olamayacak Smile

ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Olsun.Radyoda oLabilir.Big Grin
Cevapla
#5
bncede çok qüseL oLur
Ara
Cevapla
#6
chet olmasın bence..

yinede siz bilirsiniz..

zaten bazı arkadaşlar forumu chett gibi kulanıyor buda forumun kalitesini düşürüyor..
Ara
Cevapla
#7
Benim fikrim göre chat olması güzel olur... Burada bulunan yeni ve eski şahısların tanışmasına bir zemin hazırlamış olur yani daha güzel tanışma ortamı sağlamış olabiliriz...
Ara
Cevapla
#8
Morci Katılıom +1
Ara
Cevapla
#9
hiti yükseltceği için bencede uygun... İsteyen chat odasına gider isteyen foruma...
Cevapla
#10
Süleymanla hem fikirim bunun olması gerektiğini düşünüyorum.Sonuçta forumdaki arkadaşlar forumda paylaşımı bırakacaklar diye bir kaide yok.Kimse forumda paylaşımı azaltmayacaktır.Çünkü buradaki herkes için forumun farklı bir değer olduğunu düşünüyorum.Ayrıca yeni üyelerede bütün arkadaşlarımız her konuda destek oluyor.Artı olacağı ve forumada katkıda bulunacağı kanaatindeyim.....
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  :: Duygusuz.com Reklam Videosu Hk. Leader 10 1,982 04-13-2022, Saat: 01:23 AM
Son Yorum: wildfang
  @duygusuz.com eposta hesapları Leader 0 1,740 02-27-2011, Saat: 05:38 PM
Son Yorum: Leader
  Duygusuz En Seçimleri 6 başlıyor Yaeşaren 36 5,338 06-01-2009, Saat: 12:35 PM
Son Yorum: Son Noktam
  Duygusuz'a ÖzeL Firari Fırtına 9 1,999 01-19-2009, Saat: 08:40 PM
Son Yorum: beyzarda.38
  Yine chat :) Leader 3 1,245 01-19-2009, Saat: 08:38 PM
Son Yorum: beyzarda.38



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi