×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
adminler duyun sesimi .....:)
#1
:hihitolga morci ve yılmazım bitimizi koymuşsunuzz
ama abi yakaladıktan sonra azından çıkan sözcükler
pek tatmin edici gelmedi bana deiştirilmesini istiyoyorum
azından daha anlamlı ifadeler çıkarsa dahada tatmin olurumm
saygılarımlaaaaa........:hihi:hihi
Ara
Cevapla
#2
[COLOR="Black"]abi bu biti ben neden göremiyomTongue...monitörü kaç sefer sildim belki kirden görünmüyordur diye ama yine yokBig GrinBig Grin


birde izninizle bişey sormak istiyorumTongue...forumun en altındaki Forumda arananlar yazan kısım ne işe yarıyor:S...
[/COLOR]
Ara
Cevapla
#3
jeton düştü eywSmile...
Ara
Cevapla
#4
ya adem merak etme o biti bende hala göremedim Smile
Ara
Cevapla
#5
GєCєLєRเN єFєN๔เSเ Adlı Kullanıcıdan Alıntı::hihitolga morci ve yılmazım bitimizi koymuşsunuzz
ama abi yakaladıktan sonra azından çıkan sözcükler
pek tatmin edici gelmedi bana deiştirilmesini istiyoyorum
azından daha anlamlı ifadeler çıkarsa dahada tatmin olurumm
saygılarımlaaaaa........:hihi:hihi
katıLıorum aßi.. €skiSi daa iiydi:S
Âh be.
Ara
Cevapla
#6
ya sizede bit beğendirilemiyor valla
bunu bulmayanlar da var dimi Big GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#7
pff... karı$mıorum ßen... :S
Âh be.
Ara
Cevapla
#8
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:pff... karı$mıorum ßen... :S

hemende alınır bit senin köpeğin olsun be
köpeğin olsun kapında ulusun Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#9
ı'ıı aLınmadım ki:S
Âh be.
Ara
Cevapla
#10
Alıntı:ya adem merak etme o biti bende hala göremedim


abi ben 1 kere gördüm, altta parketmiş duruyordu ama sonra yine kaybettimBig Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yönetim Duy Sesimi Yenemuko 18 2,506 11-04-2008, Saat: 02:36 AM
Son Yorum: CaNaT
  adminler MaNeSiA 30 2,866 01-08-2008, Saat: 02:15 AM
Son Yorum: AfrâsyâB
  Adminler Kulak Werin Diyecem Kulak Bi şe Yaramaz Burda :d :d:d aLy™ 0 544 09-03-2007, Saat: 12:31 PM
Son Yorum: aLy™



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi