09-30-2007, Saat: 09:29 PM
Fenerbahçeli mod istiyorum!!!!!
admınlere gs li abicim alayı ayıp oluyo !!!!:yikildim::yikildim::yikildim:
admınlere gs li abicim alayı ayıp oluyo !!!!:yikildim::yikildim::yikildim:
|
isyanım war ( çözülemiyor :):) )
|
|
09-30-2007, Saat: 09:29 PM
Fenerbahçeli mod istiyorum!!!!!
admınlere gs li abicim alayı ayıp oluyo !!!!:yikildim::yikildim::yikildim:
09-30-2007, Saat: 09:38 PM
ee hepsi doğru yolu bulmus
![]() ![]()
10-01-2007, Saat: 01:21 PM
O da birgün GALATASARAYLI olacak
10-04-2007, Saat: 12:57 PM
haklısın adem
adminde birgün doğru yolu bulacak galatasarayı bulur umarım
10-04-2007, Saat: 07:24 PM
Çok beklersiniz
![]() Mod kurallarına bir kural daha ekliyorum. Fenerbahçeli olmayan mod olamayacak
10-05-2007, Saat: 04:14 AM
ben doğuştan galatasaralıyım ama
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
10-05-2007, Saat: 10:22 AM
Leader Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Çok beklersiniz [COLOR="Black"]Bence sende çok beklersin ...Fenerbahçeli mod bulmak bulunmaz hint kumaşı bulmak kadar zor ...[/COLOR]
10-05-2007, Saat: 10:29 AM
Qetesh Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bence sende çok beklersin , olm artık elını kolunu sallasan fenerlı moda carpıyor:yikildim::yikildim::yikildim:
10-05-2007, Saat: 12:45 PM
Bizim forumdan bahsediyoruz 1 tane bile yok
![]()
10-05-2007, Saat: 12:51 PM
yapacaksanız çArşı diye de yapın
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|