07-28-2008, Saat: 11:48 PM
Sayın yöneTim 
Sevmediğim nickime son geLsin istorum
$u oLsun
'RapperLadys
sayqıLarımla

Sevmediğim nickime son geLsin istorum

$u oLsun

'RapperLadys
sayqıLarımla

|
bnm iqrenc niCkim;)
|
|
07-28-2008, Saat: 11:48 PM
Sayın yöneTim
![]() Sevmediğim nickime son geLsin istorum ![]() $u oLsun ![]() 'RapperLadys sayqıLarımla ![]()
07-29-2008, Saat: 01:51 AM
olmaz leydi
07-29-2008, Saat: 01:21 PM
niYe yaa
07-29-2008, Saat: 01:22 PM
Lady , sonu " y " harfiyLe bittiği için " s " takısı aLınca Ladys değL LadieS oLmaz mı =/
07-29-2008, Saat: 01:38 PM
işte yukardaki sebepten Irem :yikildim:
07-29-2008, Saat: 03:17 PM
:yikildim: ZéKi Kız
07-29-2008, Saat: 03:24 PM
Rapper girL daha güzeL bence..
07-29-2008, Saat: 03:24 PM
aa bu mesajın bende manevi değeri yüksek oLdu, siyah oLmuşum
![]() iğrenç oLmuş siyah ama oLSun ![]() sağoLun zekiyimdiR işte
07-29-2008, Saat: 03:42 PM
ßen inqilisce kuraLlarına uymam zekiLer
![]() rapperLadys oLmasını istiorum o bile olmazzsa RapperLady oLur ..!!
07-29-2008, Saat: 06:03 PM
lady daha güsel bence
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Nickim | Seyduna | 3 | 867 |
06-05-2008, Saat: 06:36 PM Son Yorum: *Asİ-yÜrEk* |
|