10-15-2007, Saat: 05:32 PM
ArkadasLar çok yakin bir zamanDa (kiz) arkaDasimin dogum günü :S Ve ben ne hediye aLiCagimi biLmiyorum yarDimCi Olursunuz demi???
|
YarDim Destek. :D ...
|
|
10-15-2007, Saat: 05:32 PM
ArkadasLar çok yakin bir zamanDa (kiz) arkaDasimin dogum günü :S Ve ben ne hediye aLiCagimi biLmiyorum yarDimCi Olursunuz demi???
10-15-2007, Saat: 05:35 PM
ona sürekli kullanabileceği işine yarayabilecek bir şey alabilirsin
10-15-2007, Saat: 05:37 PM
Heh iste o Nedir???
10-15-2007, Saat: 05:52 PM
ya o nelerden hoşlanır ki biraz da ona göre olması lazım
takılar felna ne bilim çok sıradan ama öle bişi al bari makyaj yapıyorsa o tarzda bişi al yada üzerine bi giysi gibi bişi yada çanta tarzında bişi vs vs bende hiç hediye almam ya başka da kimse bişi demiyor bari bunlarla idare et pembe
10-15-2007, Saat: 05:59 PM
ercan abi konu yanlış bölüme acılmamıs mı :S
10-15-2007, Saat: 06:02 PM
biliyorum aslı düzeltecekler benim bölüm olmadığı için bişi yapamıyorum aziz gelince düzeltecek taşıyacak konuyu
10-15-2007, Saat: 06:06 PM
anladım abi kusura bakma senin bölümün olmadıgını bilmiyodum..
10-15-2007, Saat: 06:11 PM
yok be ne kusuru sen söyle bakalım yardımcı ol bu arada ne hediyesi olabilir
10-15-2007, Saat: 06:14 PM
valla suanda kafam basmıyo..beynim durmus vaziyette aklıma gelince yazarım
10-16-2007, Saat: 12:25 AM
..........................................
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|