×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İyiki Doğdun PEMBE :)
#1
Arkadaşlar bugün pembe arkadaşımızın doğum günüymüş
bende burada Pembenin yeni yaşını kutlar nice mutlu yıllara dilerim iyiki doğdun PEMBE

dogumgunu273wo1ak7mb0gxzb6.gif



pasta_1.jpg
pasta.jpg
dogum_g%C3%BCn%C3%BC.jpg
Ara
Cevapla
#2
oooooooooooooooooo ıyıkı dogduun pembecımm nıce yıllara bundan daha guzel yıllara:SmileSmileSmileSmileSmile


dogumgunu273wo1ak7mb0gxzb6.gif
Ara
Cevapla
#3
iyiki doğdun pembe nice mutlu yıllara ailenle ve sevdiklerinle beraber
Ara
Cevapla
#4
iyiki doğdun pembe nice mutlu yıllara
Ara
Cevapla
#5

dogum-gunu-987.jpg




dg8.gif








[SIZE=4]IyIKı DoGDuN PeMBe.......IyIKı BiZiMLESiN....HayaTıN BoYuN Ca YuZun HeP GuLsUN...















[/SIZE]
Ara
Cevapla
#6
346186qez831tf3q.gif
345821ld0znh0iyy.gif
Dogum gunun kutlu oLsun nice mutLu,sagLıkLı,huzurLu,boL hediyeLi doum gunLerine..Smile
Ara
Cevapla
#7
Yeni yaşın dilediğin tüm güzellikleri, beklemediğin sürprizlerle getirsin. MUTLU YILLAR!

6_2__1_.gif

floatie000211fn9.gif
floatie000211fn9.giffloatie000211fn9.giffloatie000211fn9.gif
floatie000211fn9.giffloatie000211fn9.giffloatie000211fn9.giffloatie000211fn9.gif

6_2__1_.gif

dogumgunu-32.gif

comic-rubber_10_30_2007_09_53_55_24001.gif

dogum-gunu-kart2.jpg

6_2__1_.gif

dogum-gunu-kart17.jpg

dogumgunu_3.jpg


[ses]http://www.mp3yukle.co.uk/Muzikler/Tan/Dogum%20Gunu.mp3[/ses]
Ara
Cevapla
#8
iiki doodun PEMBE =)

nice tozpenbeLi yıLLar Wink
Ara
Cevapla
#9
arkadaslar hepinize çok tsk ederim saoLun ya cok duygulandim ha ilk defa bukadar cok kisi tarafindan kutlanior dogum gunum saolun sizlerde iyiki varsiniz iyiki tanimisim sizi sizin gibi arkadaslarim oldugu için kendimi cok sansli hissediyorum saolUn Smile
Ara
Cevapla
#10
PemBe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:arkadaslar hepinize çok tsk ederim saoLun ya cok duygulandim ha ilk defa bukadar cok kisi tarafindan kutlanior dogum gunum saolun sizlerde iyiki varsiniz iyiki tanimisim sizi sizin gibi arkadaslarim oldugu için kendimi cok sansli hissediyorum saolUn Smile


ya bızde ole canım ıyıkı warsın ıyıkı dogdun aramızdasınSmileSmile
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İyiki doğdun ONAÇ Xesar 8 1,729 02-03-2014, Saat: 07:08 PM
Son Yorum: onaç
  İyi ki Doğdun HİSTORY :) (25.03) ZencefiL 10 1,842 03-28-2012, Saat: 12:00 PM
Son Yorum: history
  İyi ki Doğdun MaSaL CaNaT 6 1,636 12-29-2011, Saat: 10:44 PM
Son Yorum: eRCi
  İyiki doğdun MAvişben :D ZencefiL 15 2,454 06-11-2011, Saat: 12:11 AM
Son Yorum: acemhe
  iyiki doğdun Leader sıla 9 1,953 05-26-2011, Saat: 10:01 AM
Son Yorum: sıla



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi