11-19-2007, Saat: 01:29 AM
Hatırlamıcam yada unutucam sandı belki ama, arkadasım bugun tam 27'sıne gırdı.Dogum gunun kutlu olsun Derya, o guzel gulmelerını hıc bır sey bozmaz ıns.
fazlada bısıy solemek ıstemıyorum, anlamam fazla boyle seylerden

Hep boyle kalman dılegıyle...
nice nutlu sağlıklı senelere

ii ki ßizimLeSin:tolga: