Yorumları: 7,164
Konuları: 319
Kayıt Tarihi: Aug 2006
11-21-2007, Saat: 01:01 PM
Evet arkadaşlar bugün biz gelenek ver göreneklerimizi bozmayalım istedik Adem arkadaşımız yarın askere gidiyor bütün duygusuz ailesi olarak onu elimizden geldiği kadar keyif ve neşe ile uğurlayalım yolun açık olsun Adem hayırlısı ile git ve gel....
Yorumları: 12,020
Konuları: 712
Kayıt Tarihi: May 2006
11-21-2007, Saat: 01:05 PM
Vayy vayyy ...
Ne Mutlu Türküm Diyene ..............
Yorumları: 15,217
Konuları: 1,642
Kayıt Tarihi: Jan 2007
11-21-2007, Saat: 01:09 PM
En büyük asker bizim asker ,
En büyük asker bizim asker ,
güle güle git güle güle gel ademim hayırlısı ile
Yorumları: 12,020
Konuları: 712
Kayıt Tarihi: May 2006
11-21-2007, Saat: 01:13 PM
Mürüvet kim , kız arkadaşımı yoksa ??