×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
yılbaşı tacizcilerinden nefret ediyorum
#1
Yılbaşında taksimdeki sapıklardan nefret ediyorum.
Yeter lan hersene aynı görüntüler. Sizin hiç ananız bacınız yok mu?
ne iğrenç mahluklarsınız bizim bacımız anamız biyere gidemicek mi lan
turistleri sıkıştırıyosunuz 10 kişi 20 kişi bu ne ya bu ne şimdi haberlerde izledim yapanlardan biri İranlı eeee yakalanıyo o kadar kişiden sadece 5 kişi yakalanıyor neyse ceza 57 ytl. adamı salıyolar adam ilk iş taksim meydanına gidiyor. bu ne yüzsüzlük ya
o turistler türkiyeyi şimdi nasıl tanıdılar ülkelerine dönünce neler anlatıcaklar.
sizden sizin gibilerden nefret ediyorum
Ara
Cevapla
#2
aL ßenden de o kadar:kizgin:
Âh be.
Ara
Cevapla
#3
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:aL ßenden de o kadar:kizgin:

Aynen Angry
Ara
Cevapla
#4
aynen katılıyorum söylediklerine ne hallere gelmiş millet ve bundan mutlu
oluyorlar utanacakları kızaracakları yere yazık sadece
Ara
Cevapla
#5
....................
Ara
Cevapla
#6
€rCan aßi imZana ßittim:yikildim: Big GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#7
bizim türk milletinde var onların anasınını bacısını cıkaracan oraya bakalım neler yapacaklar
Ara
Cevapla
#8
teşekkür ederim hepinize arkadaşlar
Ara
Cevapla
#9
Az önce seyrederken baya küfür ettim.

Hepsini yakmak gerek soysuz köpekler!
Ara
Cevapla
#10
merte katılıyorum
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  nefret ediyorum onlardan..... bilgeis 8 1,176 04-01-2022, Saat: 01:12 PM
Son Yorum: wildfang
  en nefret ettigim ki?i Rüya Güzeli 17 2,741 04-01-2022, Saat: 07:24 AM
Son Yorum: wildfang
  Nefret !!! acemhe 7 1,617 12-28-2013, Saat: 09:46 PM
Son Yorum: Xesar
  Uyuz Olmuyorum Nefret Ediyorum :) # Pè®iM§ii # 2 1,359 03-30-2010, Saat: 03:19 PM
Son Yorum: # Pè®iM§ii #
  nefret ediyorum gabbana 5 1,321 11-01-2008, Saat: 10:42 PM
Son Yorum: *Asİ-yÜrEk*



Konuyu Okuyanlar: