01-12-2008, Saat: 01:06 PM
Pek TanımaSam da iSLam ßöLümündeki GüzeL payLa$ımLarıyLa ßizi AydınLattıqı iCin €n aZından ßi "ii ki doqdun
"u hak edio die dü$ündüm.. :tolga:
ii ki doqdun aßi..
"u hak edio die dü$ündüm.. :tolga:ii ki doqdun aßi..
Âh be.