01-16-2008, Saat: 03:33 PM
Forumda gördüğünüz üzere avatarlarınız ve bazı resimlerin gösterilmesinde sorun yaşanıyor. Bu sorun en kısa sürede düzeltilecektir. Bu sebeple avatar ayarlarınızla oynamanıza gerek yok.
|
Avatarlarınız.
|
|
01-16-2008, Saat: 03:33 PM
Forumda gördüğünüz üzere avatarlarınız ve bazı resimlerin gösterilmesinde sorun yaşanıyor. Bu sorun en kısa sürede düzeltilecektir. Bu sebeple avatar ayarlarınızla oynamanıza gerek yok.
01-16-2008, Saat: 03:51 PM
Televizyonunuzun ayarlarıyla oynamayınız ...
Admin bunu demek istiyor ... Sevg ...
01-16-2008, Saat: 04:02 PM
bişi dikkatimi çekti bu arada benim sol üst tarafta duygusuz yerine Girl talk yazıyor oda ne oluyor acaba
01-16-2008, Saat: 04:04 PM
bendede aynısı yazıor ercan bitek sana mahsus deil yani
01-16-2008, Saat: 04:06 PM
Duygusuz bayan formu olacak , siz yavaş yavaş yol alın
![]()
01-16-2008, Saat: 04:06 PM
adyge55 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bendede aynısı yazıor ercan bitek sana mahsus deil yani he iyi o zaman yüreğime su serptin
01-16-2008, Saat: 04:06 PM
Firari Fırtına Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Duygusuz bayan formu olacak , siz yavaş yavaş yol alın sen kalıcıymışsın gibi konuştun sanki
01-16-2008, Saat: 04:07 PM
Ben burdayım yaww , karışmayın bana
![]()
01-16-2008, Saat: 04:08 PM
sanırım firari kalacak ercan
01-16-2008, Saat: 04:09 PM
yani bilmiyorum Murat bende Abi dedim bağrıma bastım ama yalan oldu be oda
![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|