×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Saygıdeğer yönetim ve arkadaşlarım !!!
#1
Sayın saygıdeğer yönetim ve arkadaşlarım
browser diye bişi varmış bu nedir neye yarar ben bilmiyorum da murat'ın açtığı konudan duydum ve ben bilmiyorum bana anlatırmısınız rica etsem....
Ara
Cevapla
#2
bende bilmiyorum ya neymiş o:S:S
Ara
Cevapla
#3
sende mi bilmiyorsun canım ya elbet öğretecekler ne olduğunu yönetimden öğrenecez inşallah Smile
Ara
Cevapla
#4
bu browser kısaca inernet explorer gibi bişi onlara verilen genel bir ad diyelim Smile

Browser(web tarayıcısı) World Wide Web (www ) uzerinde dökümanların transfer edilip görüntülenmesini saglayan programlara verilen addır.
Ara
Cevapla
#5
Kısaca Opera netscape Mozılla ve Explorer yanı bunların genel adı browser.. Murat abınınde dıger konmuda bahsettıgı explorer yada bazı seceneklere olanak saglama bu yuzden browser degıstırısın

Mesela mozılada explorerdek9ı gıbı mp3 lerı farklı kaydet dıyerek kaydedemessın SmileSmileSmile


böle ıste ablam Big GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#6
Murat ayrı bi sorun onu başka browserde paklamaz Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#7
cıx hala da anlamadım ben ya Sad
örnekli açıklarsanız belki anca anlarım da
Ara
Cevapla
#8
ben bunun dersini görüyorum abla hiç bulaşma çok nalet bişey bu Big Grin
Ara
Cevapla
#9
avantco3.th.jpg

explorerke6.th.jpg

firefoxkz5.th.jpg


bunların hepsi farklı farklı browserlerdır yani internete girmemizi sitelerde dolaşmamızı sağlayan araçlar Smile

sitede sorun var sanırım şuan daha sonra hepsini yeniden ayarlarım Smile
Ara
Cevapla
#10
çikitamuz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ben bunun dersini görüyorum abla hiç bulaşma çok nalet bişey bu Big Grin
hımm tamam madem sen öle diyosan ben de bulaşmıyom Big Grin biraz kardeş sözü dinleyeyim demi Smile
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sayın Yönetim. deli yürek 5 1,332 05-10-2009, Saat: 02:51 AM
Son Yorum: MorciveT
  Sayın Yönetim adyge55 8 1,556 03-11-2009, Saat: 11:06 AM
Son Yorum: adyge55
  çok sevgili yönetim :) kı@ymı@k=) 0 767 03-07-2009, Saat: 02:51 PM
Son Yorum: kı@ymı@k=)
  Yönetim Duy Sesimi Yenemuko 18 2,506 11-04-2008, Saat: 02:36 AM
Son Yorum: CaNaT
  Kamuoyu Yoklaması ... Yönetim'e Firari Fırtına 4 1,058 09-17-2008, Saat: 10:00 AM
Son Yorum: Firari Fırtına



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi