×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
gıcık,uyuz,vs vs oluorm
#1
ew telefnunu açnca karşıdaki insann nerdesn demesnee uyuz oluorm Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#2
:yikildim:

hangi odadasın maksadıyla mı soruyor acaba?

Yoksa ciddi ciddi mi soruyor? Big Grin
Ara
Cevapla
#3
Msn De Yazisirken Su An Ne Yapiosun Sorusunu Soranlara Uyuz Oluyorum.ne Yapcam Amuda Kalktim Senle Konusuyom:d:d:d
Ara
Cevapla
#4
BU KONUDA SİZE SONUNA KADAR KATILIYORUM BEN OLSAM AYNI ŞEYİ YAPARIM SANA KATILIYORUM ASLII.
Ara
Cevapla
#5
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı::yikildim:

hangi odadasın maksadıyla mı soruyor acaba?

Yoksa ciddi ciddi mi soruyor? Big Grin


yok ciddi ciddi soruolr Big Grin açıorm telefonu

-alo
-alo aslı...
-efendim
-nerdesin ?
-ewdeyim
-hıım ozaman annen nerde?
-o ewde değil Big Grin
-------------------------
yada
-aslı nerdesin yaa (ABİM)
-neden?nooldu yaa
-ewdesin dimi
-yok aslında deilim
-ee nerdesn ozmn kızım :Q
-yaa abii bi git yaa :S

çok yaşadıım şayler bunlar Big Grin
Ara
Cevapla
#6
:yikildim:

banada oLuo mrk étme Big Grin

bide warya n zmn annem ewde oLmasa o zmn ararLar,geLince annene söLé dioLaar

taby söLeyen kim,unutuyorum Big GrinBig GrinD
Ara
Cevapla
#7
ben söylemeyi unutuorm Big Grin
biri aradı geçn gn aslı annene söle yrn çey içeye gelcz die bn unttm tabi anneme söleyi kadnlr kapıda Big Grin annm çok kızmştıı yaa :S
Ara
Cevapla
#8
:yikildim:Big GrinBig GrinBig GrinDDaWECwqeLACLEA

nhaaa Big Grin
Ara
Cevapla
#9
arkadaşlar telefonu buyrun jandarma karakolu diye açın bak neler oluyor Big GrinBig Grin
ben öle dedim ananem pat kapadı Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#10
çikitamuz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:arkadaşlar telefonu buyrun jandarma karakolu diye açın bak neler oluyor Big GrinBig Grin
ben öle dedim ananem pat kapadı Big GrinBig Grin
Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin::yikildim::yikildim: Big Grin haha allah gökhan ne diyim sana :tey::tey::yikildim: :hihi gülmekten catlicamm simdiBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
aslicim sende üzme kendini bosverrBig Grin bunlar hayatin cilvesiiBig Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) €stapitipiti 11 2,103 04-13-2022, Saat: 05:18 AM
Son Yorum: wildfang
  Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum PaPaTYa_PReNSeS 6 1,404 04-12-2022, Saat: 12:08 AM
Son Yorum: wildfang
  Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum senem albayrak 9 1,713 04-08-2022, Saat: 02:48 PM
Son Yorum: wildfang
  hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... gaye sultan 5 1,656 04-07-2022, Saat: 01:03 AM
Son Yorum: wildfang
  ya bak giderayak uyuz oldum bilgeis 4 1,361 04-06-2022, Saat: 09:54 AM
Son Yorum: wildfang



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi