×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2 gün snra siteden atılmak :(:(
#1
bende aranızda yokum hatta bir ricam var

sizden benim girişimi engelleminizi istiyorum
2 gün snra ama yanlış anlmayın bu siteyi çok seviyorum çok sıcak kanlı arkadaşlıklar var dostluklar var ama bazı kişiler benim bulunduğum ortamlarda olmamamı istemediği için siteden atılmak istiyorum atınki giremeyim atmamaslık yaparsanız girerim elimde değil griyorumi işte ama 2 gün snra yapmanızı istiyorum sizlerlle tanıştığım için çok mutlu oldum Smile kendinize iyi bakın artık 2 gün snra aranızda değilim
Ara
Cevapla
#2
neyereye yaa ama bız senı sevmıstık keske gıtmesenSad
Ara
Cevapla
#3
piko Adlı Kullanıcıdan Alıntı:neyereye yaa ama bız senı sevmıstık keske gıtmesenSad


yok burak ciddiyim bn saol
Ara
Cevapla
#4
ÖLÜM MELEÄžİ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bende aranızda yokum hatta bir ricam var

sizden benim girişimi engelleminizi istiyorum
2 gün snra ama yanlış anlmayın bu siteyi çok seviyorum çok sıcak kanlı arkadaşlıklar var dostluklar var ama bazı kişiler benim bulunduğum ortamlarda olmamamı istemediği için siteden atılmak istiyorum atınki giremeyim atmamaslık yaparsanız girerim elimde değil griyorumi işte ama 2 gün snra yapmanızı istiyorum sizlerlle tanıştığım için çok mutlu oldum Smile kendinize iyi bakın artık 2 gün snra aranızda değilim
ÖLÜM MELEÄžİ SEN DEÄžİL GİDECEK OLAN SENİ İSTEMEYEN OLSUN HİÇBİR YERE GİTMİYORSUN.
Ara
Cevapla
#5
Ben 1 bucuk yıldır burdayım.
benı sevenlerın sayısı 4 u gecmez.
kalanıda nefret eder Smile

benı sevmedıgı ıcın forumdan ayrılan bısuru kısı tanıyorum ama
yeryuzunde hıc kımse ınsanın kendınden daha degerlı degıldır.
sıkma canını.

baskaları ıcın bıseyler yapma, ne yapacaksan kendın ıcın yap.
yanı gıdersen bunu b askaları ıcın yapmıs olacaksın. hayat senın ahayatın, onlarsa sadece ayrıntı Wink

takma kafanı
Cevapla
#6
ne olur gıtme...!Sad
Ara
Cevapla
#7
blue_belial Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ben 1 bucuk yıldır burdayım.
benı sevenlerın sayısı 4 u gecmez.
kalanıda nefret eder Smile

benı sevmedıgı ıcın forumdan ayrılan bısuru kısı tanıyorum ama
yeryuzunde hıc kımse ınsanın kendınden daha degerlı degıldır.
sıkma canını.

baskaları ıcın bıseyler yapma, ne yapacaksan kendın ıcın yap.
yanı gıdersen bunu b askaları ıcın yapmıs olacaksın. hayat senın ahayatın, onlarsa sadece ayrıntı Wink

takma kafanı


TEŞEKÜR EDERİM Smile HMDE ÇOK KENDİME GELDİM HAKLISIN
Ara
Cevapla
#8
piko Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ne olur gıtme...!Sad


TMM GİTMİYOMBig Grin ama BAŞINIZIN ETİNİN YERİM Big Grin hbriniz olsun
Ara
Cevapla
#9
Alıntı:TEŞEKÜR EDERİM Smile HMDE ÇOK KENDİME GELDİM HAKLISIN

Eywallah Smile
saolasın dınledıın ıcın

ama benım sımdı kendım ıcın gıtmem lazım
sabahları ıse kalkamıyom sora sıızn yuzunuzden Smile
yarın gorusmek uzre genclık.
rastgele.
Cevapla
#10
ben razıyım kaldıgın sureceBig Grin
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi