02-01-2008, Saat: 12:35 PM
Biride kutlasa zaten sasarım 
Néyse iyiki doğdum mutlu yıllar filân =/

Néyse iyiki doğdum mutlu yıllar filân =/
|
BugüN Benim Dooğum Günüm! (A)
|
|
02-01-2008, Saat: 12:35 PM
Biride kutlasa zaten sasarım
![]() Néyse iyiki doğdum mutlu yıllar filân =/
02-01-2008, Saat: 12:37 PM
İyiki doğdun Mert
Mcx
02-01-2008, Saat: 12:41 PM
sağolasın abi =)
02-01-2008, Saat: 12:41 PM
İyiki varsın kardeşim Allah huzurlu bir ömür kısmet etsin
02-01-2008, Saat: 12:42 PM
Amin,cok saol abi (:
02-01-2008, Saat: 12:42 PM
Iyiki dogdun Mert iyiki varsin
allah seeni ailene senide sevdiklerine bagislasin
02-01-2008, Saat: 12:43 PM
Aminnnn!..
02-01-2008, Saat: 12:44 PM
nice mutlu yıllara mert
02-01-2008, Saat: 12:45 PM
sağol abi =)
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| bugün hıdırellez | sıla | 37 | 4,414 |
05-06-2011, Saat: 05:01 PM Son Yorum: ZencefiL |
|
| My_LiFe.. kocaman oldu bugün yaa :D | kı@ymı@k=) | 18 | 2,670 |
05-12-2010, Saat: 05:40 PM Son Yorum: _AL0n3_ |
|
| Bügun Ben Doğmuşum | adyge55 | 57 | 5,631 |
08-11-2009, Saat: 11:27 PM Son Yorum: MaNeSiA |
|
| Bi'tanem Benim Doğum Günün Kutlu Olsun:) | TutkuM | 32 | 3,275 |
07-15-2009, Saat: 02:32 PM Son Yorum: trbzspr |
|
| bugün? | sunurk | 4 | 1,143 |
02-28-2009, Saat: 08:49 PM Son Yorum: deli-kı@z |
|