×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
uyuz sinir oldum....
#1
evet arkadaşlar ya bi eşek benim msn yi ele geçirmiş herkez benim o msnmi silsin ben size başka msn adresi veicem of of allah kahretsin ya Sad Sad Sad
Ara
Cevapla
#2
hımmm senin bu eşşegi tarit etseneee bakımm gözleri ne renk kafası büyükmü
kuyrugu kaç santimm eger benbunları bilirsem yakalrımm o eşşekolueşşegi denizim....Big Grin
bunun babasınıda zamanında ben yakalamıştım....Big Grin
Ara
Cevapla
#3
geCmi$ oSun DeniZ..
Âh be.
Ara
Cevapla
#4
flas flas gecelerin efendisi geceleri bıraktı essek avına çıktıBig Grin. .Big GrinBig Grin:d
Ara
Cevapla
#5
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:flas flas gecelerin efendisi geceleri bıraktı essek avına çıktıBig Grin. .Big GrinBig Grin:d

mannak geceleriii çıkmak ii bi zamnlamaaaaa işteeeee eşşeklerr cirit atıyoo gecelerriii..:Big Grin
Ara
Cevapla
#6
GєCєLєRเN єFєN๔เSเ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hımmm senin bu eşşegi tarit etseneee bakımm gözleri ne renk kafası büyükmü
kuyrugu kaç santimm eger benbunları bilirsem yakalrımm o eşşekolueşşegi denizim....Big Grin
bunun babasınıda zamanında ben yakalamıştım....Big Grin


ah be abi ben bir bilsem o eşek kim benden çekeceği var oxamanSad
gitti ya benim köpreğimin ismiSad ah çomarım ahSad çok özledim ben onu yaSad
Ara
Cevapla
#7
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:geCmi$ oSun DeniZ..


sağo...............lSad
Ara
Cevapla
#8
GEÇMİŞ OLSUN DENİZİM
GECEDE BANA SENİN MSNDEN Bİ LİNK YOLLADILAR SENİN OLMADIÄžINI BİLDİÄžİM İÇİN KABUL ETMEDİM..HEMEN ENGELLEDİM O ESNADA Smile
YENİSİNİ ALINCA ÖM ATARSIN CANIM TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN CNM
Ara
Cevapla
#9
takma ya alısın bitane yenisini..Big GrinBig Grin:
Ara
Cevapla
#10
ßende Az kuLLanıLmı$ 2.€L waR ßi dane Big Grin
Âh be.
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) €stapitipiti 11 2,103 04-13-2022, Saat: 05:18 AM
Son Yorum: wildfang
  Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum PaPaTYa_PReNSeS 6 1,404 04-12-2022, Saat: 12:08 AM
Son Yorum: wildfang
  KApa DaVrananlAra SinİR olUorUm PrinceSs 7 1,457 04-09-2022, Saat: 06:36 PM
Son Yorum: wildfang
  Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum senem albayrak 9 1,713 04-08-2022, Saat: 02:48 PM
Son Yorum: wildfang
  hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... gaye sultan 5 1,656 04-07-2022, Saat: 01:03 AM
Son Yorum: wildfang



Konuyu Okuyanlar: