02-09-2008, Saat: 12:31 PM
evet arkadaşlar ya bi eşek benim msn yi ele geçirmiş herkez benim o msnmi silsin ben size başka msn adresi veicem of of allah kahretsin ya
|
uyuz sinir oldum....
|
|
02-09-2008, Saat: 12:31 PM
evet arkadaşlar ya bi eşek benim msn yi ele geçirmiş herkez benim o msnmi silsin ben size başka msn adresi veicem of of allah kahretsin ya
02-09-2008, Saat: 12:51 PM
hımmm senin bu eşşegi tarit etseneee bakımm gözleri ne renk kafası büyükmü
kuyrugu kaç santimm eger benbunları bilirsem yakalrımm o eşşekolueşşegi denizim.... ![]() bunun babasınıda zamanında ben yakalamıştım.... ![]()
02-09-2008, Saat: 12:54 PM
flas flas gecelerin efendisi geceleri bıraktı essek avına çıktı
. .![]() :d
02-09-2008, Saat: 12:57 PM
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:flas flas gecelerin efendisi geceleri bıraktı essek avına çıktı mannak geceleriii çıkmak ii bi zamnlamaaaaa işteeeee eşşeklerr cirit atıyoo gecelerriii..: ![]()
02-09-2008, Saat: 12:57 PM
GєCєLєRเN єFєN๔เSเ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hımmm senin bu eşşegi tarit etseneee bakımm gözleri ne renk kafası büyükmü ah be abi ben bir bilsem o eşek kim benden çekeceği var oxaman
![]() gitti ya benim köpreğimin ismi ah çomarım ah çok özledim ben onu ya![]()
02-09-2008, Saat: 12:57 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:geCmi$ oSun DeniZ.. sağo...............l
02-09-2008, Saat: 12:58 PM
GEÇMİŞ OLSUN DENİZİM
GECEDE BANA SENİN MSNDEN Bİ LİNK YOLLADILAR SENİN OLMADIÄžINI BİLDİÄžİM İÇİN KABUL ETMEDİM..HEMEN ENGELLEDİM O ESNADA ![]() YENİSİNİ ALINCA ÖM ATARSIN CANIM TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN CNM
02-09-2008, Saat: 01:02 PM
takma ya alısın bitane yenisini..
![]() :
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) | €stapitipiti | 11 | 2,103 |
04-13-2022, Saat: 05:18 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum | PaPaTYa_PReNSeS | 6 | 1,404 |
04-12-2022, Saat: 12:08 AM Son Yorum: wildfang |
|
| KApa DaVrananlAra SinİR olUorUm | PrinceSs | 7 | 1,457 |
04-09-2022, Saat: 06:36 PM Son Yorum: wildfang |
|
| Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum | senem albayrak | 9 | 1,713 |
04-08-2022, Saat: 02:48 PM Son Yorum: wildfang |
|
| hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... | gaye sultan | 5 | 1,656 |
04-07-2022, Saat: 01:03 AM Son Yorum: wildfang |
|