02-09-2008, Saat: 01:30 PM
Yaa herkes bu nasıl takım diyo ama ben takımımı cok seviyorum heleki Tayfun'u
|
Takımıma laf edenlere
|
|
02-09-2008, Saat: 01:30 PM
Yaa herkes bu nasıl takım diyo ama ben takımımı cok seviyorum heleki Tayfun'u
02-09-2008, Saat: 01:30 PM
yardım edin ne yapabilirim
02-09-2008, Saat: 01:35 PM
yaaaa yyyaaaaaa şaşşaaaaa şaaaaaaa erzurumspor çok yaşaaaaaa...
![]() boş vwer kardeşşş sen başkasını takımnla gurur duy sen.. ![]()
02-09-2008, Saat: 03:25 PM
Beşiktaş'lamı
hiç te bile ![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|