×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SewgiLiLeR Gününe uyuZ OLuoRum..
#1
SewgiLiLeR gününe Big Grin
SewgiLiLeR gününü unuTan €rkekLere küSen kıZLaraBig Grin
o gün iCin ne hedie aLCam die kaRa kaRa dü$ünen €rkekLeReBig Grin
SewgiLiLer gününe yaLnıZ giRioRum die kompLekSe giRen yaLnıZLaraBig Grin
O gün iCin SüsLenen aLı$weri$ merkeZLerineBig Grin
aLı$weri$ merkeZLerinde yapıLan pRomoSyonLaraBig Grin
hepSine kıL oLyoRum Big Grin

daha SaySam ßurdan köye yoL oLuRBig Grin $imdiLik ßu kadaR yeTeR Tongueohh ßeaBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#2
biz seviyoruz kıskanma Big Grin Big Grin
Ara
Cevapla
#3
alayınaaa isyannn ölümünee seviyoruzzz ulannnnnnn......Big GrinBig Grin


nazar etme ne olurr çalış seninde olurr kötü bakkal pckooo...Big Grin



çarşıııı sevgililer gününe karşı olanlarada karşıııı.......
Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#4
Anti 14 Subat,

Ték Askım FenerBahce Cool


Tongue
Ara
Cevapla
#5
canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:biz seviyoruz kıskanma Big Grin Big Grin
ne kıSkanCam ßeaBig Grin ALLah meSuT €tSinTongue
Âh be.
Ara
Cevapla
#6
SewgiLiLer gününe yaLnıZ giRioRum die kompLekSe giRen yaLnıZLaraBig Grin

bence bu sensin Smile
Ara
Cevapla
#7
ne munaSeßeTBig Grin yaLnıZ oLduqumu neRden ßiLionBig GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#8
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ne munaSeßeTBig Grin yaLnıZ oLduqumu neRden ßiLionBig GrinBig Grin
ya madara ettin bütün sevgilisi olanları inat değilmi seviyouz ülen.gaza geldim oldu mu?
Ara
Cevapla
#9
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ne munaSeßeTBig Grin yaLnıZ oLduqumu neRden ßiLionBig GrinBig Grin
tabi tabi nerden bilcem dimi buradan hemşehrilerime selam Smile
(anladın sen) Confusedmiley14:
Ara
Cevapla
#10
€ Sewin ßanane yaBig Grin hey aLLam ßen uyuZ oLuoRum o kadaRBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) €stapitipiti 11 2,103 04-13-2022, Saat: 05:18 AM
Son Yorum: wildfang
  Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum PaPaTYa_PReNSeS 6 1,404 04-12-2022, Saat: 12:08 AM
Son Yorum: wildfang
  KApa DaVrananlAra SinİR olUorUm PrinceSs 7 1,457 04-09-2022, Saat: 06:36 PM
Son Yorum: wildfang
  Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum senem albayrak 9 1,713 04-08-2022, Saat: 02:48 PM
Son Yorum: wildfang
  hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... gaye sultan 5 1,656 04-07-2022, Saat: 01:03 AM
Son Yorum: wildfang



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi