×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SevgıLıLer Gununuzu KutLım Dedıydım ...
#1
Malum Yarın SuzmeLer Gunu...( SevgıLıLer ) Yanı Uc Lıralık GuLe 25 YtL Veren . SuzMeLerın Gunu...Ne DıyeLım Allah OnLara Akıl IhSan EyLesın..AllahTan Bı SevgıLım..yok.. GErCı bu AraLar GuLe Vercek 25 Ytlmde ..Yok...Big GrinBig GrinBig Grin

Yanı Var..Ama cok uzak Gul alamayız..Postaya versen..25 Gune gıder..Big GrinBig GrinBig Grin Çöpe atsan Daha Kolay...

Bu Onemsız Gunde..Yanımda olmasını Istedıgım Bı Kac kısı var..

PcKo.. Atılla Abı.. YıLmaz..Abı.. ve Pembe.. Ve bıde AbLam Zaten Benım onLardan Baska kımsemde Yok..( Bıraz..Duygusallık Katalım demı ama)..


Benı Yarın Yanlız Bırakmayacak olan Pcko..Ve Pembeme ..Sevgılerımı..Sunarım...Ikınıze de Sevıyom.. Pembeye Daaha Cok ama Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin: AtıLLa Abı Ve Yılmaz Abı Sızede Sevıyom..Bu MutLu gunDe ınsaLLaH YanLız Bırakmassınız..D:Big GrinBig Grin: ( MıLLet YanLıs AnLıcak Sımdı..)


Bıde.. Gunun AnLam Ve Onemını Belırten Bı Sarkı Armagan Edım tum Seven Lere Big GrinBig GrinBig Grin



[yt]YYWByR9FS8w[/yt]



Ve Mektubumqa Son VerırKene HerKEsın GözLErınden Öper...Benım Gbıı Hepınız Sevgılısız Kalasınız InsaLLAh Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin: Iyı DılekLerımı..Sunarım .. Bılıyorum ..Sız Bu Yazıyı okudugunuzDa Ben Cok UzaKLArda oLucam..( VergıDaıresıne Gıdıyorum Big GrinBig GrinBig Grin) Gelınce Gorusurz...









[ Notumuda Yazım..] Hıc Bı Amac DogruLtusunda Yazmadım..D:Big GrinBig Grin Maksat YesıLLere Is Cıksın Big GrinBig Grin)

Ara
Cevapla
#2
bnm doum günümü kutlama sevgiler gününü kutlaBig Grin
Ara
Cevapla
#3
O kadar ugrastım..Yazı yazdım bı8 Allahın kulu yorum Yapmamıs.. Nankorsunuz Hepınız:SadSadSad
Ara
Cevapla
#4
Sersi saolasinBig Grin
Ama ben bugünden anlamam sevgi kısmına gelince bende sana seviyorumBig Grin
Ara
Cevapla
#5
bizi yazan yok ama neyse Smile
Bende anlamıyorum o dediğiniz nasıl bişi oluyorkine Big Grin
Tşkler Serseri güzel yazmışsın emeğine sağlık Smile
Ara
Cevapla
#6
Yorgun Yürek Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bizi yazan yok ama neyse Smile
Bende anlamıyorum o dediğiniz nasıl bişi oluyorkine Big Grin
Tşkler Serseri güzel yazmışsın emeğine sağlık Smile

AbLa ayıp edıyon sen-sız sevgılıelr gunumu olur...


Ama eglencesıne yazmıstım..Uyus oluyorum bu guen Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Ama Bı sevenımız var..SmileSmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#7
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:AbLa ayıp edıyon sen-sız sevgılıelr gunumu olur...


Ama eglencesıne yazmıstım..Uyus oluyorum bu guen Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Ama Bı sevenımız var..SmileSmileSmileSmile
Smile biliyorum öle yazdığını ben şaka diye öle yazdım serseri
ne güzel senin bi sevenin var benim oda yok bende sevmiyom o günü ama sevenlere de engel olmayalım demi Smile
Ara
Cevapla
#8
Bırak abla hepsı sevgılısız kalır ınsallah ..14 Subatta sevgılı yuzu göremsınler emıBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin ..14 Subatta sevgılısıne alacak tek tas yuzuk verecek bıu buket gul bulamayalar ...Big Grin:Big Grin sevgılısıne ısmarlayacak cay parası olamsın..Insallah amın Big GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#9
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bırak abla hepsı sevgılısız kalır ınsallah ..14 Subatta sevgılı yuzu göremsınler emıBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin ..14 Subatta sevgılısıne alacak tek tas yuzuk verecek bıu buket gul bulamayalar ...Big Grin:Big Grin sevgılısıne ısmarlayacak cay parası olamsın..Insallah amın Big GrinBig GrinBig Grin

Sersi ameliyat ol seni alcamBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#10
Töbe Töbe...DBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin


Adam sevgılıszlık basına vutrdu abı kendıen gel Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  SEVGİLİLER GÜNÜN KUTLU OLSUN BEBEÄžİM...(S&s) >As!_M€L€q< 45 7,044 04-12-2022, Saat: 12:06 AM
Son Yorum: wildfang
  SevGiLiLer Günün KutLu Olsun MeLeğim ( PeLin ) €BeRimSin 11 2,150 04-11-2022, Saat: 10:55 PM
Son Yorum: wildfang
  Sevgililer günü 2016 sıla 0 1,023 02-16-2016, Saat: 05:55 PM
Son Yorum: sıla
  Sevgililer Günü acemhe 13 1,963 02-14-2011, Saat: 11:34 PM
Son Yorum: acemhe
  Duygusuz ailesinin 14 Şubat Sevgililer Günü Kutlu Olsun... acemhe 21 3,012 02-15-2010, Saat: 08:11 PM
Son Yorum: MaNeSiA



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi