02-19-2008, Saat: 06:54 PM
Merhabalar nickimin değiştirlmesini rica ediyorum.
|
bir isteğim var
|
|
02-19-2008, Saat: 06:54 PM
Merhabalar nickimin değiştirlmesini rica ediyorum.
02-19-2008, Saat: 07:44 PM
ne olmasını istiyorsun peki?
02-19-2008, Saat: 09:28 PM
kastamonu_erkeği olabilir.
02-19-2008, Saat: 09:37 PM
oLabiLir ?
Yani daa aLternatif vaR bu bi olsun beğenmezsem tekrar değişirim cinsinden
02-20-2008, Saat: 01:09 AM
ya sende amma yaptın cins cins konuşma Allahını seversen.
02-20-2008, Saat: 07:36 PM
cins cins konusan ben değil sensin,
olabilir ne demek ya ? ya olur ya olmaz!
02-20-2008, Saat: 07:37 PM
o zaman olur
02-20-2008, Saat: 07:37 PM
sen süpersnn
02-20-2008, Saat: 07:38 PM
mert her zaman süper
02-21-2008, Saat: 09:34 PM
dmi ama
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| isteğim | KoRSaN | 1 | 902 |
04-11-2022, Saat: 05:47 PM Son Yorum: wildfang |
|
| Bi İsteğim Daha Var.. | PesmisT GirL | 8 | 1,468 |
03-15-2009, Saat: 10:50 PM Son Yorum: PesmisT GirL |
|
| Benimde bir isteğim var.. | PesmisT GirL | 24 | 3,216 |
03-09-2009, Saat: 11:56 PM Son Yorum: iLLeth.! |
|
| Ufak Bir İsteğim. | нüzüηçiçÑ”ği | 6 | 1,285 |
09-18-2008, Saat: 05:04 PM Son Yorum: нüzüηçiçÑ”ği |
|
| 2 isteğim..:D:D:D | HIÇKIRIK | 15 | 2,221 |
08-14-2008, Saat: 01:14 AM Son Yorum: *Asİ-yÜrEk* |
|