03-06-2008, Saat: 12:18 PM
Sayın yönetim nickimin yazılışı yanlış olmuş yazılış şu şekilde olsun DELİKANLI_YÜREK en kısa zamanda düzeltilmesini rica ederim.
|
nickimin yazılışı istediğim gimi değil
|
|
03-06-2008, Saat: 12:18 PM
Sayın yönetim nickimin yazılışı yanlış olmuş yazılış şu şekilde olsun DELİKANLI_YÜREK en kısa zamanda düzeltilmesini rica ederim.
03-06-2008, Saat: 12:28 PM
öyle değil di ya böyleydi DeLiKaNLı_YüReK diye yazılıcak
03-06-2008, Saat: 04:25 PM
ablacim böylede iyi hem yönetim görmüstür nasil istedini demek ki olmadi böyle yapti
03-06-2008, Saat: 09:40 PM
öyle yazınca daha mı delikanlı olcak yüreğin
03-06-2008, Saat: 09:53 PM
:yikildim:
03-06-2008, Saat: 10:46 PM
http://www.duygusuz.com/forum/showthread...593p2.html
Siz nasıl istediyseniz o şekilde yazılmıştır. Lütfen yukarıdaki linki kontrol edin. Kendi mesajınız. 2. kez kullanıcı adı değişimi olmaz.
03-06-2008, Saat: 10:47 PM
''Öyle YazınCa Daha mı DeLiKaNLı OluCak YüreğiN''
:yikildim::yikildim::yikildim:
03-06-2008, Saat: 10:50 PM
Konuyu sapıtmayalım arkadaşlar. Lütfen.
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Nickimin Degiştirme | By LaNeTh | 2 | 1,118 |
11-27-2008, Saat: 07:47 PM Son Yorum: By LaNeTh |
|
| Nickimin değiştirilmesini istiyorum... | CReATuRE | 5 | 1,505 |
11-25-2008, Saat: 09:31 AM Son Yorum: CaNaT |
|
| Buası yeri Değil Ama :S | aKMeL | 1 | 839 |
11-20-2008, Saat: 11:11 PM Son Yorum: Leader |
|
| Nickimin Altındaki İsmim | *Asİ-yÜrEk* | 1 | 914 |
10-20-2008, Saat: 05:53 AM Son Yorum: MorciveT |
|
| Nickimin Degistirilmesini Istiyorum | BiRiciGim | 4 | 1,083 |
06-08-2008, Saat: 09:20 PM Son Yorum: BiRiciGim |
|