×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Size uyuz oluyorum ... (Anlayana tabi)
#1
Benim yaptığım herhangi bişeyi çalana uyuz oluyorum

Örnekler;

Kişişel Aşk yazıları
Şiir
Nick
Avatar
İmza

Wink Wink Wink
Cevapla
#2
Anladım ben ..

Elden ne geliyor ki €zberim, görüyorsun işte ..
Birde şöyle düşünmek lazım, demek ki bir cok kişi tarafından nickin, yazıların vs. begeniliyorda onlarda aynısını uyguluyor ..(:

Ara
Cevapla
#3
Beğenilsin tmm amenna ona bişey dediğim yok ama adam kendi açmış gibi benim yazım diyor var mı böyle bişi ..
Cevapla
#4
Malesef oluyor böyle şeyler, bende yaşadım ..(Ondan beri, pek yazılarımı yayınlamıyorum)

Üzücü bir durum açıkcası, bizim Firari'ninde dediği gibi;
Insan insan değildi,

Zamanda zaman ..
Ara
Cevapla
#5
Hasan al benden de o kadar Smile beraber uyuz olalım Wink
Ara
Cevapla
#6
€zBeRimSin Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Benim yaptığım herhangi bişeyi çalana uyuz oluyorum

Örnekler;

Kişişel Aşk yazıları
Şiir
Nick
Avatar
İmza

Wink Wink Wink

Abı Sıır Ve YazıLArına Bısey Dıyemıcemde... Abı sneın Nıckınde harbı Super ama..KullanıLmıcak KıskanıLmıcak Gıbı degıLkı....)SmileSmile
Ara
Cevapla
#7
Sevda Yürekli Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Malesef oluyor böyle şeyler, bende yaşadım ..(Ondan beri, pek yazılarımı yayınlamıyorum)

Üzücü bir durum açıkcası, bizim Firari'ninde dediği gibi;
Insan insan değildi,
Zamanda zaman ..

Ne kişiliksiz insanlar var heyy Allahım..

Çözüm yolu bulsak olmaz mı, ama nasıl bulacağız orası farklı ..

Sanal alem burası ne de olsa ..

Ben uyuz oluyorum bunlara elime verseler bi kaşık suda boğarım Big Grin
Cevapla
#8
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Abı Sıır Ve YazıLArına Bısey Dıyemıcemde... Abı sneın Nıckınde harbı Super ama..KullanıLmıcak KıskanıLmıcak Gıbı degıLkı....)SmileSmile


Smile Smile Smile Heeee anladım seni ben .. Smile Smile Smile
Cevapla
#9
€zBeRimSin Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Smile Smile Smile Heeee anladım seni ben .. Smile Smile Smile

Bu arada ..Senın nıckı caLanLArdan bırı Benım Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Yanı Eger Istersen.kuLLanmam sorun DegıL..Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#10
Serseri127 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bu arada ..Senın nıckı caLanLArdan bırı Benım Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Yanı Eger Istersen.kuLLanmam sorun DegıL..Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin


Senin kullandığını biliyorum, lafım sana değil kartalım ..(:

Biri almış nicki, avatarıda almış birde imzayıda almış

+

Benim yazılarıda almış

Bu yazılar bana aittir diyoo varmı böyle bişi ..
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) €stapitipiti 11 2,103 04-13-2022, Saat: 05:18 AM
Son Yorum: wildfang
  Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum PaPaTYa_PReNSeS 6 1,404 04-12-2022, Saat: 12:08 AM
Son Yorum: wildfang
  Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum senem albayrak 9 1,713 04-08-2022, Saat: 02:48 PM
Son Yorum: wildfang
  hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... gaye sultan 5 1,656 04-07-2022, Saat: 01:03 AM
Son Yorum: wildfang
  ya bak giderayak uyuz oldum bilgeis 4 1,361 04-06-2022, Saat: 09:54 AM
Son Yorum: wildfang



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi