03-24-2008, Saat: 02:57 AM

|
Passat - TehLike !!
|
|
03-24-2008, Saat: 02:57 AM
![]()
03-24-2008, Saat: 02:58 AM
Çok abartılı gibi .......... Orjinali daha güzel ...
Sevg ...
03-24-2008, Saat: 05:10 PM
bnce cok sade
![]() sevg...
03-27-2008, Saat: 09:15 PM
arka tampon güsel diyebilirm am ön kısım berbat olmuş
![]() ![]()
03-30-2008, Saat: 05:23 PM
Himm Guzel Araba
03-30-2008, Saat: 05:26 PM
Wolkswagen ve Peugot lara laf eden. arabadan anlamıyo demektır.
Sade ve urpertıcı. on tampona bayıldım super
03-31-2008, Saat: 01:06 AM
blue_belial Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Wolkswagen ve Peugot lara laf eden. arabadan anlamıyo demektır. aYnen. t$kLer.
04-02-2008, Saat: 06:22 PM
Bence süper olmuş...
04-04-2008, Saat: 03:01 AM
Mükemmel olmasına ramak kalmış, içinde ben olsaydım tam olurdu
04-04-2008, Saat: 11:13 AM
ya zaten passat ve bora'ya ck sewerm(:
böölede cok beendimm
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|