04-01-2008, Saat: 06:33 PM
Sayın Yönetim benim tecrübe puanlarıma ne oldu ya...:S:S:S:S
|
sil
|
|
04-01-2008, Saat: 06:33 PM
Sayın Yönetim benim tecrübe puanlarıma ne oldu ya...:S:S:S:S
04-01-2008, Saat: 06:40 PM
sayın yorgun yürek bizimde tecrube puanımız yok
04-01-2008, Saat: 06:41 PM
heyCan yaßmaın
niSan 1 $akaSı ![]() ![]() TLqA Aßi ߀ni öLdüRCek:yikildim: Âh be.
04-01-2008, Saat: 06:47 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:heyCan yaßmaınhea o zmn tmm sorun deil madem şaka yapmış ... Tşkler pckopat ilgin için merak etme öldürmez seni arkandayız biz ... ![]()
04-01-2008, Saat: 06:47 PM
Yorgun Yürek Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Sayın Yönetim benim tecrübe puanlarıma ne oldu ya...:S:S:S:S Yonetimin karni acikinca puanlari yemis... ![]() ![]()
04-01-2008, Saat: 06:51 PM
K€$K!NßI¢@K Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Yonetimin karni acikinca puanlari yemis...Hımmm ondan mı gitti bizim tecrübe puanlarımız daha önceden de terazilerimiz yoktu şimdi de puanlarımız
04-01-2008, Saat: 06:51 PM
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:ßenden duymu$ oomaın hea:yikildim:Tamamdır biz seni görmedik sende bizi ![]()
04-01-2008, Saat: 06:53 PM
Balcagzim terazi terazi dedin puandanda olduk..
Simdi puan diyorsun nelerden olacagiz... ![]() ![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|