Yorumları: 7,837
Konuları: 905
Kayıt Tarihi: Jan 2008
05-08-2008, Saat: 07:28 PM
Arkadaşlar bir ara msnde konuşulan bazı şeyleri msnden diğer arkadaşlara dağıtanlara uyuz oluyorum tamam konuştun iyi hoş ama niye sahibinin izni olmadan dağıtıyorsun işte bunun yanlış olduğu ap açık ortada tamam konuş ama neden dağıtıyorsun bu tiplere uyuz oluyorum.
Yorumları: 7,837
Konuları: 905
Kayıt Tarihi: Jan 2008
05-08-2008, Saat: 07:51 PM
Sakın asya vallaha ağlarım bak.
Yorumları: 7,837
Konuları: 905
Kayıt Tarihi: Jan 2008
05-08-2008, Saat: 09:16 PM
İyi ne yaparsan yap ASYA.
Yorumları: 4,904
Konuları: 126
Kayıt Tarihi: Feb 2008
05-08-2008, Saat: 09:56 PM
ßende Sana uyuz oLuy0rm .)