Yorumları: 1,723
Konuları: 125
Kayıt Tarihi: Dec 2006
05-12-2008, Saat: 12:21 AM
neden kımseyı uzemıyorum da baskası aglarken bende aglıyorum bılmıyorum hıc kımseye kıyamıyorum bu huyuma uyuz oluyorum cunku bu sefer kıyamadıklarım bana kıyıyo yaa...hep basıma gelıyo ve ben aRTık cok sınır oluyorum....
Yorumları: 3,398
Konuları: 659
Kayıt Tarihi: Nov 2007
05-12-2008, Saat: 08:56 PM
Tuuceye Katiliyorum O Güzel Yüzün Hep gülsün glücükler Hic Eksilmesin Güzelürekli Insan.
Yorumları: 8,367
Konuları: 89
Kayıt Tarihi: Mar 2008
05-13-2008, Saat: 09:21 AM
insan bu huyunu uyus olurmu güzel kardeşim senin yüreğinde yüzün kadar güzelki başkasının üzüntüsüne ağlamasına ağlıyorsun senin gibi kaç insan vardır acaba bu devirde çok az bulunur bence buna uyus olmamalı aksine sevinmelisin
Yorumları: 1,723
Konuları: 125
Kayıt Tarihi: Dec 2006
05-16-2008, Saat: 11:26 AM
hepınıze cok tesekkurler gercekten sızın gıbı dostlarım oldugu ıcın kendımı sanslı goruyorum sızler bıtanesınız....