Yorumları: 7,837
Konuları: 905
Kayıt Tarihi: Jan 2008
05-14-2008, Saat: 01:11 PM
yaa dün eski mahalleme gitmiştim orada tamirhanede ilk okul arkadaşım çalışıyor tam orada iken ezan okundu bende ezan bitince kıbleye dönüp ellerimi açıp ezan duasını okudum arkadaş ne yapıyorsun dedi bende ezan duasını okudum dedim. bana sen manyakmısın günaha giriyorsun dedi sanki ben dini bilmiyormuşum gibi bana karışanlara uyuz oluyorum adamın dinle alakası yok gelmiş bana karışıyor.
Yorumları: 7,837
Konuları: 905
Kayıt Tarihi: Jan 2008
05-14-2008, Saat: 03:08 PM
Ben hatamı yaptım acaba ama küçükken alışmışım ne yapabilrim ki!...
Yorumları: 7,837
Konuları: 905
Kayıt Tarihi: Jan 2008
05-14-2008, Saat: 04:43 PM
işte bende ona kızdım senin inancın farklı olabilir ben sana karışmıyorsam sende bana karışma yani haksızmıyım arkadaşlar siz söyleyin.
Yorumları: 7,837
Konuları: 905
Kayıt Tarihi: Jan 2008
05-14-2008, Saat: 04:53 PM
Dedim ama ya onun anlama kapasitesi yetmiyor yada anlamak istemiyor.
Yorumları: 7,837
Konuları: 905
Kayıt Tarihi: Jan 2008
05-14-2008, Saat: 08:54 PM
ne diyebilirdimki kardeşim yolun ortasında o kadar insanın içinde yani.
Yorumları: 3,398
Konuları: 659
Kayıt Tarihi: Nov 2007
05-18-2008, Saat: 03:12 PM
Ablam Sen En Iyisini Yapiyosun Bende Uyuz Oluyom Billmislik Tasliyanlara
Herkesin Dini Imani Kendinedir Düsünup Takmaya Bile Degmez Bosver..