×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kişisel rütbe olsa:
#1
Sayın yönetim Kontrol Panelinizdeki Profil Ayarlarınız bölümüne birde kişisel Rütbe eklense üyeler isimlerini avatarının üzerine ismini kendisi yazsa ve kimse istek olarak söylemese nasıl olur rica ediyorum bununla ilgilenin.
Ara
Cevapla
#2
mantıkLı CoolBig GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#3
Herkes ismini yazmaz, bundan eminim. Ondan sonra tutup kim yazmış kim yazmamış onları mı kontrol edelim ?

Zaten kişisel yazıyı yazma izni vip üyelere verilmiştir.
Ara
Cevapla
#4
bende vip olucamBig Grin
yada generalBig Grin
Ara
Cevapla
#5
güzel düsünmusun ablam..
iyide simdi bunu istiyoz diye vip üyemi olmak gerekli kimi üye kalmak istiyor ama hüseynin sundu fikirde yapmak istiyor..
bana az düsündürücü geldide.
Ara
Cevapla
#6
MorciveT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Herkes ismini yazmaz, bundan eminim. Ondan sonra tutup kim yazmış kim yazmamış onları mı kontrol edelim ?

Zaten kişisel yazıyı yazma izni vip üyelere verilmiştir.


Mesut Açıklamalar bölümüne isim yazmayanların ceza alacağını söyleseniz eminim dikkate alınır haksızmıyım.
Ara
Cevapla
#7
Dışardan çok mu kolay görünüyor Hüseyin. Smile
Ara
Cevapla
#8
neyse neBig Grin ben general olcamBig Grin
Ara
Cevapla
#9
MorciveT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Dışardan çok mu kolay görünüyor Hüseyin. Smile


Tamam Mesut ben istek yaptım kabul edersin yada etmezsin orası sana kalmış karışmıyorum.
Ara
Cevapla
#10
yarbay olmak istiyom Big Grin
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Anılarımız altında bir katagori olsa .. €BeRimSin 17 2,704 09-10-2008, Saat: 05:16 AM
Son Yorum: chatlaq
  Şiirler ve Kişisel Yazılar ... €BeRimSin 2 926 04-01-2008, Saat: 12:23 PM
Son Yorum: CaNaT
  kişisel resim nasıl ekleyebilirm yardım edin korkusuz 2 928 07-27-2007, Saat: 10:23 PM
Son Yorum: CReATuRE
  Anketler i?in ayr? yer olsa Pessimist 2 1,087 09-10-2006, Saat: 07:45 PM
Son Yorum: AdAmIn1i



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi