06-05-2008, Saat: 10:40 AM
Benim gibi umbalanced yani dengesiz birinin aynı nicki kuLLanması düşünüLemez öyLe değiL mi 
Nickimi
"Shrewish" şekLinde değiştirmeniz mümkünmü.
Çok teşekküler şimdiden

Nickimi
"Shrewish" şekLinde değiştirmeniz mümkünmü.
Çok teşekküler şimdiden
