×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yine Ben :)
#1
Benim gibi umbalanced yani dengesiz birinin aynı nicki kuLLanması düşünüLemez öyLe değiL mi Big Grin
Nickimi
"Shrewish" şekLinde değiştirmeniz mümkünmü.
Çok teşekküler şimdiden Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#2
NicKin ßoL ßuLDun DeÄži$Tir ßaKaLım icon10.gificon10.gif
Ara
Cevapla
#3
DengesizLik ne yaparsın Big GrinBig Grin
İnşaallah kızmazlar
Ara
Cevapla
#4
NormaLde Bi kere degisme Hakkin oLduunu biLiorm .. Smile
Ara
Cevapla
#5
Her üyenin bir kez nick değiştirme hakkı var bildiğim kadarıyla ama inşallah değişir.
Ara
Cevapla
#6
serhat her şeye tmm diosunBig Grin

benide admin yapsana:yikildim:
Ara
Cevapla
#7
Yeni nickin hayırlı olsun arkadaşım.
Ara
Cevapla
#8
kıskandın dimiBig Grin

ama tek admin benimTongue
Ara
Cevapla
#9
şifreni benle paylaşmak istermisinBig Grin

bak ben çok paylaşımcıyımdırTongue
Ara
Cevapla
#10
PaSCHaM Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Neysekı Admın yazmasada Admınlık yapabılıyoruz... Sende Caktırma Bu Ozellıgımızı Smile Kımse Gormesın Duymasın yerın Kualgı vardır Big Grin


Serhat abi ben çaktım davayı.:yikildim::yikildim::yikildim::yikildim::yikildim:
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi