06-05-2008, Saat: 06:24 PM
Alıntı:konu gayet cıvık gözüksede ben gayet ciddiyim
[b]duygusuz.com yönetimine[/b]
[b]nickimin Lavinia olarak değiştirilmesini arz ederim.[/b]
[b]imza: geleceğin Laviniası:yikildim:[/b]
|
dilekçe:)
|
|
06-05-2008, Saat: 06:24 PM
Alıntı:konu gayet cıvık gözüksede ben gayet ciddiyim
06-05-2008, Saat: 06:28 PM
hyrdır ne iş
birileri nickinimi değiştir dedi :yikildim:
06-05-2008, Saat: 06:33 PM
ne çabuk lem
![]() meleğim kaç saat bekledi
06-05-2008, Saat: 06:34 PM
MaNeSiA Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hyrdır ne iş çok değer verdiğim birisi ama bu sen değildin asya ![]() tabi seninde katkın var ama
06-05-2008, Saat: 06:35 PM
PaSCHaM Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Değiştirilidi.. teşekkürler
06-05-2008, Saat: 06:36 PM
Lavinia Adlı Kullanıcıdan Alıntı:çok değer verdiğim birisi ama bu sen değildin asya:hih: kimin şarkısı
06-05-2008, Saat: 06:37 PM
Mazinin kupası Yeni nickiniz hayırlı olsun.
06-05-2008, Saat: 06:48 PM
Delikanli_yurek Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Mazinin kupası Yeni nickiniz hayırlı olsun.teşekkürler ama ben yinede eski nickimi çok seviyorum
06-05-2008, Saat: 06:49 PM
MaNeSiA Adlı Kullanıcıdan Alıntı::hih: bizim sana gitme demiyeceğim ama gitme laviniya :$
06-05-2008, Saat: 06:49 PM
dikkat ettinismi bilmiorm ama tüm yorumlar gsli
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|