×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
iğrenç kıyafetler giyenlere...
#1
allhm delirezeem sanırım...
ne o öle yha geliyolar dersaneye yataktan kalkmış gibii:S bide güzel bişiler giyseler hadi nse dices ama olmuo kee binde birr!!! altına markası bile belli olmayan yırtılmaya yüz tutmuş iğrenç kirli bir eşofman üstüne de iğrenç bir tshirt giyiyarlar hde kötü olmasına pahalı gsl bişi olmasına bişi demiorm ama kirli giiip de nie geleons ki!!!
bide böle 80'li yıl modelli giyinenler wr iğrençççççç:S tabbe herkesin zevki farklı da halası teyzevi giysin die werdi die giyilmez kii:S hade giydi dielim İŞ ELBİSESİ gbii ceket tarzı şeyler nie giyilio yhaConfused
bazı slklar wr bide kendini tikky^ sanıolar wr ne olduu belrss kendi moda tarzlarını yaratmaa çalşıolar we irenç de oluo gothic bi etek üstüne süveter gbii... gerisini isz düşünün artık!! insanların böle tarz yaratma çabalarına we irenç kıyafetlerine sinir oluormm!!!!!!!
Ara
Cevapla
#2
ZevkLer ve renkLer tarti$iLmaz .. Cool

miSal bende Senin $u yazi tartina Sinir Oldum Tongue ama oLdum diomuyum bi konu açip : Hyr Tongue
Ara
Cevapla
#3
Gıyecek Baska Bıseyı Yoksa.Gıyılır..

80 lıleırn elbısesıde gıyılır 30 ların elbısesıde..SmileSmileSmileSmile

ukLalıgın kendını buyuk görmenın hıc bır luzumu yok..Smile
Ara
Cevapla
#4
aynen sana katiliyom zevkler ve renkler tartisilmaz ve herkez ne isterse giyer kimsenin kücük görmeye kücümseme haki yok bide su yandan düsün belki parasi yokturki güzel iyi giyinemiyordur hemen yargilama yani olabilirde olmayabilirde hem herkez istedi seyi giyer.
Bu konuda özgürdür kimsede karisamaz buna
Ara
Cevapla
#5
kimseyi kıyafeti yüzünden horgörmemek lazım renkler ve zevkler tartışılmaz ayrı mesele fakat insanın madi durumu olmayabilir bunlarıda düşünmek lazım
Ara
Cevapla
#6
Kızı dediğine pişman ettinizBig GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#7
Dip Not Olarak Sevgili Adaminiz Morciveti Bir lafini eklemek istiyorum cok güzel konusmustu....



MorciveT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:not olarak şunu eklemek istiyorum; Bu dünyada her insan bazı şeyleri görmedi, görmediiği şeyler için de onu suçlamamamız gerekir. Birşeyler öğretmek, doğruyu anlatmak istiyorsak bunu kabaca değil, güzel bir dille de açıklayabiliriz.Tabiki kimsenin hakkı değildir insanın giyiminden, yiyeceğinden, oturduğu yerden bahsedip alay etmek. Bu çok onur kırıcı bir davranış olur, ama bunu bilmeyen birisi için çok normaldir. Karşısındaki insanla empati kuramıyordur. Burda bize düşen görev ona destek olmaktır, köstek olmak değil.



WinkWinkWinkWinkWinkWinkWinkWink
Ara
Cevapla
#8
öyle oldu ama Konu cok manaSiz gerek yok yani ayipdir Big Grin
Ara
Cevapla
#9
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Kızı dediğine pişman ettinizBig GrinBig Grin
yo pcko niye edelim ki sadece söylemek ve ögretmek istedikSmile
Ara
Cevapla
#10
Hadi hadi yeme biziBig Grin

Kız eline gecse bi kaşık suda boğcan Big GrinBig Grin
Âh be.
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi