06-09-2008, Saat: 06:50 PM
kendini komik sanıp mal mal espriler yapıp 'ben komik çocuum!!' havası olan tiplerden nefret ediorm ...hade sempatik komik tipler wr da onlara özenip de böle mal mal knşan tiplerden daa çoq nefret ediormm
|
komik olduğunu sananlara sinir oluorm!
|
|
06-09-2008, Saat: 06:50 PM
kendini komik sanıp mal mal espriler yapıp 'ben komik çocuum!!' havası olan tiplerden nefret ediorm ...hade sempatik komik tipler wr da onlara özenip de böle mal mal knşan tiplerden daa çoq nefret ediormm
06-09-2008, Saat: 07:23 PM
pckoya katiliyom agimzimdan lafi calldi
06-09-2008, Saat: 07:25 PM
uYuz oLMaYa Yer arıYorSun anLa$ıLan
06-09-2008, Saat: 07:27 PM
:yikildim::yikildim:
06-09-2008, Saat: 07:29 PM
Normaldir ama seninde sinir olduğun birçok şey varmış yaa salla takma onları.
06-09-2008, Saat: 08:00 PM
BiRiciGim Adlı Kullanıcıdan Alıntı:pckoya katiliyom agimzimdan lafi calldi Calmadım aldım ![]()
Âh be.
06-09-2008, Saat: 09:04 PM
calldinnnn
06-09-2008, Saat: 09:07 PM
Pcko sonunda hırsızmı oldu şimdi anlamadım.
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| KApa DaVrananlAra SinİR olUorUm | PrinceSs | 7 | 1,457 |
04-09-2022, Saat: 06:36 PM Son Yorum: wildfang |
|
| yalanc? erkeklere sinir oluyorum | kıvılcım | 19 | 2,881 |
04-04-2022, Saat: 05:14 PM Son Yorum: wildfang |
|
| püf uyuz oLuorm =) | _AL0n3_ | 25 | 3,097 |
04-23-2009, Saat: 10:36 PM Son Yorum: adyge55 |
|
| ç0ok piss sinir oLuorum | chuLsuzz péri! | 44 | 4,975 |
12-21-2008, Saat: 02:07 AM Son Yorum: duyqushh |
|
| sinir oluyorum incem dövcem | sunurk | 1 | 1,122 |
12-16-2008, Saat: 07:18 PM Son Yorum: nesil! |
|