06-14-2008, Saat: 03:22 PM
Bebem nasıl unuttuk bilmiyorum 
Bu bölüme konu acma konusunda tecrubesizim idare et
İyi ki doğdun, iyi ki varsın..
Affedebilcen mi 'Duygusuz'u :tolga:

Bu bölüme konu acma konusunda tecrubesizim idare et

İyi ki doğdun, iyi ki varsın..
Affedebilcen mi 'Duygusuz'u :tolga:
Âh be.

Seni Affetiim..