06-21-2008, Saat: 02:49 PM
|
Demişler ki....
|
|
06-21-2008, Saat: 03:19 PM
tskler...
06-21-2008, Saat: 03:41 PM
qüséL konu......TşKLéR.....=)
06-21-2008, Saat: 03:54 PM
güselmişşşşşş saol
07-04-2008, Saat: 11:50 AM
gsldi emğne sağlk ....
__________________ `` ßitti `` die uzuLme,`` ya$andi `` die Sevin...
07-04-2008, Saat: 11:51 AM
TeşekkürLer..
![]()
07-04-2008, Saat: 12:43 PM
hepside çok doğru sözler...
yüreğine sağlık paylaşımın için teşekkürler...
07-04-2008, Saat: 08:48 PM
Tşkler :$
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi









