×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
♥ Yargıç, Iyiki Varsın ♥
#1
Hayatımın özel insanlarından, ayriyetten örnek edinebileceğim nadir insanlarından birisi'sin ..
Iyiki dogdun Yılmazım, iyiki varsın, iyiki senin gibi güzel bir insanı tanıdım ..


dog10picyz5.jpg


Dünyada Eşsiz Bir Güzellik Varsa O da Kalbindedir..
Hayatının Bundan Sonrası Kalbinin Güzelliği Gibi Geçsin..
İyi ki Varsın..


1135607678Farkim.gif



Herkeze senin gibi bir dost lazım Smile


Yüreğinden gelen o gülücükler hiç eksik olmasın yüzünden


Doğumgününü en içten dileklerimle kalpten kutlarım Yılmazım ..
Ara
Cevapla
#2
iyki dogdun yargıc...ıykı varsın...umarım güsel bı yıl gecırırsın yenı yasın hayırlı osun sana sefosssss sende bize sef..heb yanımısda kal bıyakma emiTongueTongueTongue:::::::::::Smile
Ara
Cevapla
#3
nice mutlu yarınlara yılmazım
seni tanımak çok güsel kara
kaşlı kardeşim benim....Smile
Ara
Cevapla
#4
Canım kardeşim doğum günün kutlu olsun Smile
Yeni yaşın sana ailene ve tüm sevdiklerine sağlık ,huzur ve mutluluk getirsin.

İyi ki doğdun nice yıllara Smile
Ara
Cevapla
#5
iyi ki doğdun ve iyi ki tanıdım seni.kısada olsa güzel günlerimiz için teşekkürler sana.

Hayat seni hep güldürsün.
Seni hep seveceğim...
Ara
Cevapla
#6
Abim iyiki doğdun iyiki bizimlesin iyiki abimsin
ailenle sevdiklerinle nice mutlu sağlıklı yıllara Smile
Ara
Cevapla
#7
dogumgunu15.jpg

Doğum Gününzü En İçten Dİleklerimle Kutlar Huzuur Sağlık Ve Mutluluklar Dİlerim iyiki Doğdun Yılmaz Abi.
Ara
Cevapla
#8
PaSCHaM Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Dogum Gunun Kutlu Olsun abıcım..

Arkadaslar Bu Mesaj Cok Gizli ama Dayanamadım Soyluyorum...

Yılmazın Uzun Suredır Aramızda olmayısının Nedenı Bu aksam dunya ewıne Gırıyor Olmasıdır....

Mutluluklar Dılerım Kendınsıe Umarım Cok Mutlu olurlar ...

evet benimle dünya evine giriyor :k:
biz hep mutluyuz.sağol iyi dileklerin için.Confusedirit:
Ara
Cevapla
#9
PaSCHaM Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Dogum Gunun Kutlu Olsun abıcım..

Arkadaslar Bu Mesaj Cok Gizli ama Dayanamadım Soyluyorum...

Yılmazın Uzun Suredır Aramızda olmayısının Nedenı Bu aksam dunya ewıne Gırıyor Olmasıdır....

Mutluluklar Dılerım Kendınsıe Umarım Cok Mutlu olurlar ...


ulan olum serhat nediyim sanaa yaaaa
iki dakkada yedin bizi haa vala...Smile
Ara
Cevapla
#10
artcafe.jpg

aşkımızın resmi...
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İyiki doğdun ONAÇ Xesar 8 1,729 02-03-2014, Saat: 07:08 PM
Son Yorum: onaç
  İyiki doğdun MAvişben :D ZencefiL 15 2,454 06-11-2011, Saat: 12:11 AM
Son Yorum: acemhe
  iyiki doğdun Leader sıla 9 1,953 05-26-2011, Saat: 10:01 AM
Son Yorum: sıla
  İyiki doğdun EndLess Yaeşaren 9 1,664 05-06-2011, Saat: 12:06 AM
Son Yorum: Yaeşaren
  ÇiLek'im .. İyiki varsın Yaeşaren 14 2,602 03-15-2011, Saat: 03:02 AM
Son Yorum: ÇiLeK



Konuyu Okuyanlar: