06-29-2008, Saat: 01:32 PM
bn uyurken su kapı zilini basılı tutanaaaaaaa...

|
zzzzZzZzzZzzzz
|
|
06-29-2008, Saat: 01:32 PM
bn uyurken su kapı zilini basılı tutanaaaaaaa...
![]()
06-29-2008, Saat: 01:33 PM
görgüsüzlük denir sanırım o kadarda çalınmazki
06-29-2008, Saat: 01:34 PM
:yikildim:
06-29-2008, Saat: 02:01 PM
musti o dilini kopartırım..:yikildim:
06-29-2008, Saat: 02:04 PM
imzana öyle yazarsan , normal :yikildim:
06-29-2008, Saat: 02:05 PM
nei var lan imzamın aklıma geldi bian koptum yaf..
![]()
06-29-2008, Saat: 02:16 PM
bendede teL çalınCa uyuz oluom yha dlülüüdlülüüü on defa tléf0nn kbloyu çkrtcam gece
06-29-2008, Saat: 02:18 PM
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:nei var lan imzamın aklıma geldi bian koptum yaf.. benim de hoşuma gitti
06-29-2008, Saat: 02:19 PM
diNazOrtşsğı..
![]() dınazor hayranısın galıba.. ![]() ![]() ![]()
06-29-2008, Saat: 02:21 PM
yo hayranlıktan diil komik olduunu dusunduumden..
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|