07-03-2008, Saat: 05:35 PM
bu seviye işi iyi güzel ama imza boyutlarımızın sınırlı olması ve resim koyamamız çok kötü
[SIZE=2]en azından bu imzalarla ilgili seviyenin kaldırılmasının kimseye bir zararı dokunmaz sanırım
[SIZE=2]ben bu imzalardaki sınırın kaldırılmasını rica ediyorum [SIZE=2]
umarım bu isteğim yerine getirilir
[SIZE=2]umarım bu isteğim yerine getirilir
eminim bunu tüm üye arkadaşlarımızda istiyordur [SIZE=2]
şimdiden teşekkürler
[/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE]
şimdiden teşekkürler

imzamı dei$tiremiOrm.2.5 yıLdr aynı imza ßayLcm artk
