×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
imzalar...?
#1
bu seviye işi iyi güzel ama imza boyutlarımızın sınırlı olması ve resim koyamamız çok kötü
[SIZE=2]
en azından bu imzalarla ilgili seviyenin kaldırılmasının kimseye bir zararı dokunmaz sanırım
[SIZE=2]
ben bu imzalardaki sınırın kaldırılmasını rica ediyorum [SIZE=2]
umarım bu isteğim yerine getirilir
[SIZE=2]
eminim bunu tüm üye arkadaşlarımızda istiyordur [SIZE=2]
şimdiden teşekkürler
[/SIZE]
[/SIZE]
[/SIZE][/SIZE][/SIZE]
Ara
Cevapla
#2
oooo kaçkere istendi ama bosa heveslenme formun duzenini bozuo diolardı resimler..Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#3

bir kerede ben bu isteği dile getiriyorum demekki bütün üyeler bunu istiyor [SIZE=2]
ee mademki bu forum bizim
bizim bu isteğimiz içinde bi çözüm bulunacaktır herhalde
[/SIZE]
Ara
Cevapla
#4
umarım.. :yikildim:
Ara
Cevapla
#5
ßncede ßi çözm ßlunsun.Winkimzamı dei$tiremiOrm.2.5 yıLdr aynı imza ßayLcm artkBig Grin
Ara
Cevapla
#6
Eskiden böyle bişey vardı ama o zaman ki üyeelr ipin ucunu kaçırmışlardı...

Ama artık geçmişte kaldı bu olay...Benim fikrimde olumlu yönde imza konusunda bir kere daha bu olay denemeye değer...Forum biraz daha canlı olur kişiler kendilerini imzası ile daha iyi ifade edebilir...

Yönetimden ricam bu konuyu bir daha gündeme getirmesidir...Baktınız bu yapıldıktan sonra suistimaller oluyor o zaman tekrar kapatabilirsiniz...

Saygılarımla...
Cevapla
#7
Ben yapılması taraftarıyım sınır kaldırılsın iyi olur.
Ara
Cevapla
#8
harbiden ha Tongue

4 satır kabul ediyo anca deli oluyorum Tongue

yani seviyeyle de alakası yok,benim seviyem o kadar iyiyken bilé yine sınırlı Big Grin

büyüsün imza şeyleri yahu,hatta sınırsız olsun abartanlar uyarılsın Tongue
Ara
Cevapla
#9
Bencede eskide yaşananlar eskide kaldı..
oyüzden bende arkadaşlarıma katılıyorum imzada resim olmayabilir ama imzalar yine eskisi gibi istediğimiz kadar yazabilirsek çok daha iyi olur...
Bence bu şans bize tanınmalı diye düşünüyorum....

Sevgilerimle,
Şimdiden teşekkürler Eminim ki bu şans bizlere verilecektir...SmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#10
ßencede yapılsınn yaaBig Grin
istediqimm imzayıı yazamıyorumm delii oluyorumm
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi