07-07-2008, Saat: 02:52 PM

niye böyle oldu acabaaa
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
|
sebep nediiir??
|
|
07-07-2008, Saat: 03:55 PM
gıcıklık diilmi işte..
![]() masaustunden sil bidaa koy oraya yine olursa baslattan kullan..:yikildim:
07-07-2008, Saat: 05:42 PM
sağoll canımm denim hemenn
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
07-07-2008, Saat: 05:46 PM
sonuc..
![]()
07-07-2008, Saat: 05:55 PM
2008 versiyonu diilse ondanda olabilir..
![]()
07-07-2008, Saat: 05:56 PM
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:2008 versiyonu diilse ondanda olabilir.. 4.18.1 2000-2008 arası
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
07-07-2008, Saat: 05:57 PM
bulanıklığı diyosun demi?
07-07-2008, Saat: 05:57 PM
kaldır bidaa kur ne biçim pcn var..
![]() :
07-07-2008, Saat: 05:58 PM
mert hipermetropmusun olum o..:
![]() D
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|