×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sebep nediiir??
#1
adszzgw5.jpg

niye böyle oldu acabaaa
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#2
gıcıklık diilmi işte..Big Grin

masaustunden sil bidaa koy oraya yine olursa baslattan kullan..:yikildim:
Ara
Cevapla
#3
sağoll canımm denim hemenn
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#4
sonuc..Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#5
aynıııBig Grin bi işe yaramadı
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#6
2008 versiyonu diilse ondanda olabilir..Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#7
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı:2008 versiyonu diilse ondanda olabilir..Big GrinBig Grin

4.18.1 2000-2008 arasıBig Grin
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#8
bulanıklığı diyosun demi?
Ara
Cevapla
#9
kaldır bidaa kur ne biçim pcn var..Big GrinBig Grin:
Ara
Cevapla
#10
mert hipermetropmusun olum o..:Big GrinBig GrinD
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi