07-10-2008, Saat: 03:12 AM
|
~uqqula~ Doum günüü
|
|
07-10-2008, Saat: 03:23 AM
onundamı doğum günü
kutlu olsun o zamann
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
07-10-2008, Saat: 04:58 AM
doğum günün kutlu olsun
07-10-2008, Saat: 10:02 AM
Doğum günün kutLu oLsun.. (:
Temmuzda ne kadr çok doğan varmış
07-10-2008, Saat: 11:23 AM
Doğum günün kutlu olsun canım nice yıllara
![]() ![]()
07-10-2008, Saat: 11:28 AM
Oyhş bebeeem
![]() İyi ki doğmuşsn ![]() Aman da uyumuş da büyümüş de kac yaşına gelmiş ![]() Kocaman kız oldu yau ![]() Nice yıllara meleem
Âh be.
07-10-2008, Saat: 12:05 PM
yeni yasın sana mutluluklar getirsin..
07-10-2008, Saat: 01:48 PM
Doğum Günün KutLu oLsun Nice MutLu SeneLere... Buqünde Ne Çok Kişi Doğmu$...
07-10-2008, Saat: 01:49 PM
Doğum Günün KutLu oLsun Nice MutLu SeneLere..
![]()
07-10-2008, Saat: 02:06 PM
sevdıklerınle bırlıkte nıce yıllara
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| doum qünn kuTLu oLsn hiqhVoLumee =) | _AL0n3_ | 17 | 2,096 |
08-31-2008, Saat: 09:23 PM Son Yorum: rüzgargülü |
|
| doum günümü ilan ediorm:) | MaNeSiA | 22 | 2,571 |
07-19-2008, Saat: 11:44 PM Son Yorum: MaNeSiA |
|
| gnc_fb sonunda doum gunu geldi. xD | iLLeth.! | 22 | 2,473 |
07-15-2008, Saat: 08:55 PM Son Yorum: chatlaq |
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
:kiyamam:
kutlu olsun o zamann