×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ismime yazık :(
#1
teyzemin ve babaannemin bana mevre demesine uyuz oluyorum yaaaaaaaaa :mad::mad:
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#2
bende kendi ismimi sevmiyorum yakınımın ismimi kullanarak beni çağırmasına uyuz oluyorum ablamda ismini sevmiyordu gitti ismini değiştirdi
Ara
Cevapla
#3
:yikildim:

mevre..DBig Grin
Ara
Cevapla
#4
bende bana o ismi koyanı sevmiomBig Grin
napalım yaniBig Grin
Ara
Cevapla
#5
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı::yikildim:

mevre..DBig Grin

Big Grin çok mu hoşuna gittiiBig Grin
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için Smile
Ara
Cevapla
#6
bnm vlybol arkime de mervooşş diolardı..
Ara
Cevapla
#7
ahahah canım yanlız deilsin banada yaşlılar mevre dio sorun deil:yikildim:
Ara
Cevapla
#8
mevre daha zor be Big Grin
Ara
Cevapla
#9
isimlerimizi her zaman duydugumuz için uyuz oluyor fakay isimlerimiz diger isimlere göre çok güzel onun için hiç sikayet etmem ismimden



Döndü Yuvarlak Gülsev Motor

Duran Kalas Döndü Cort

Saziye Indirir Fedakar Pat

Sultan Kaltak Gurban Yalama



Alkin Azgin

Ara
Cevapla
#10
ismim rumeysa'yKen rümeysa dienLere deLi oLuorm bnde Sad
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi