07-12-2008, Saat: 10:00 PM
teyzemin ve babaannemin bana mevre demesine uyuz oluyorum yaaaaaaaaa :mad::mad:
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
|
ismime yazık :(
|
|
07-12-2008, Saat: 10:00 PM
teyzemin ve babaannemin bana mevre demesine uyuz oluyorum yaaaaaaaaa :mad::mad:
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
07-12-2008, Saat: 10:45 PM
bende kendi ismimi sevmiyorum yakınımın ismimi kullanarak beni çağırmasına uyuz oluyorum ablamda ismini sevmiyordu gitti ismini değiştirdi
07-13-2008, Saat: 12:39 AM
:yikildim:
mevre..D
07-13-2008, Saat: 12:43 AM
bende bana o ismi koyanı sevmiom
![]() napalım yani
07-13-2008, Saat: 01:11 AM
diadora Adlı Kullanıcıdan Alıntı::yikildim: çok mu hoşuna gittii
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
07-13-2008, Saat: 01:07 PM
bnm vlybol arkime de mervooşş diolardı..
07-14-2008, Saat: 04:57 PM
ahahah canım yanlız deilsin banada yaşlılar mevre dio sorun deil:yikildim:
07-14-2008, Saat: 05:30 PM
mevre daha zor be
07-14-2008, Saat: 07:31 PM
isimlerimizi her zaman duydugumuz için uyuz oluyor fakay isimlerimiz diger isimlere göre çok güzel onun için hiç sikayet etmem ismimden
Döndü Yuvarlak Gülsev Motor Duran Kalas Döndü Cort Saziye Indirir Fedakar Pat Sultan Kaltak Gurban Yalama Alkin Azgin
07-14-2008, Saat: 07:32 PM
ismim rumeysa'yKen rümeysa dienLere deLi oLuorm bnde
![]() |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|