07-13-2008, Saat: 11:38 PM
ya illaki doktorun verdii ilacı değilde komşusunun kullandığı kutusunu beendii ilacı almak isteyenlere uyus olmuom boğasım gelio hatta en güçlü tansiyon ilacını verip direk öldürmek istiorm
|
ilaç seçenlere:(
|
|
07-13-2008, Saat: 11:38 PM
ya illaki doktorun verdii ilacı değilde komşusunun kullandığı kutusunu beendii ilacı almak isteyenlere uyus olmuom boğasım gelio hatta en güçlü tansiyon ilacını verip direk öldürmek istiorm
07-14-2008, Saat: 02:03 AM
burası turkiye :yikildim:
07-15-2008, Saat: 09:51 PM
bende amerika sanmıorm
07-15-2008, Saat: 10:27 PM
sen nasıl okuyon doktor yazısını
07-15-2008, Saat: 10:53 PM
:yikildim::yikildim::yikildim:sinirlerine hakim ol cicim mazallah
07-15-2008, Saat: 11:14 PM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sen nasıl okuyon doktor yazısınıo kolayda bide kendi yazımı okusam
07-15-2008, Saat: 11:15 PM
maviboncuq Adlı Kullanıcıdan Alıntı::yikildim::yikildim::yikildim:sinirlerine hakim ol cicim mazallahgeçen gün ölüodum nerdeyse
07-16-2008, Saat: 12:17 AM
MaNeSiA Adlı Kullanıcıdan Alıntı:o kolayda bide kendi yazımı okusam tabi iş üstadı olunca kolay oluyo ![]() ama bi gün bende okucam onların yazısını
07-16-2008, Saat: 09:09 PM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:tabi iş üstadı olunca kolay oluyoinş sen yazarsın o yazıları
07-16-2008, Saat: 09:10 PM
yok bea
![]() okuyamam ben o kadar yıl
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|