×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
erkeklerin bizden güçlü olamsına uyuz oluyorum:(:(
#1
......kızlarla festivale gitmiştik hep berber eğleniyoduk ....şarkkılar feln sahneye iyce odaklanmışız birden birinin elimi tuttuğunu farkettim bende arkadaşım tuttu zannettim bıraksana kız elimi dedim
ama hala sahneye bakıyorum neyse biden sağıma döndümkü bi erkek napıyosun sen feln dedim hiç cvp vermiyo çekiyorum elimi yok yapışmış bıraksana diyorum yokk ....çok sinirlendim bişede yapamıyorum arkadaşımda transa geçmiş götürse haberi olmıyacak ya bırak diyorumm tüm gücümle çekiyorum yok hiç tınlamıyo sadece hadi halay çekelim diyo oynayacak başka insan kalmamış gibi neyse yanımdaki arkadaşım sonun da uyandı oda koluma yapıştı çekiyo varr gücümüzle çektikte elimi kurtardık ..... ona bişe yapamadımya içime dert oldu ....mutlaka ben,m bi spor dalına yazılmam lazım böyleleri yüzünden biyere gidemeyecekmiyiz yaa .....ilkdefa buranın festiveline gitmiştim artık gitmem sanırsam şansıma bak Sad
Ara
Cevapla
#2
ee tabii canikomm senin gibi ksıı bulmuş da elini mi bırakıcakkBig GrinBig Grin birlikte gideriss duygu kareteyeeBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#3
[quote=nazarboncuqu]ee tabii canikomm senin gibi ksıı bulmuş da elini mi bırakıcakkBig GrinBig Grin birlikte gideriss duygu kareteyeeBig GrinBig GrinBig Grin[/quote
gidelim...
Ara
Cevapla
#4
niye sildiniz mesajı Smile
Ara
Cevapla
#5
Bu Allah'ın vermiş olduğu bir güç...Zaten erkekler ile kadınları birbirlerinden ayıran en önemli özelliklerden birisi bu...
Cevapla
#6
creature ye katılıyorum amaaa bn 13 yaşndaım boy 150Big Grin
buna rağmen 65 kilo 168 bynda olan bi "erkeği"dövmüşlüğüm varBig Grin
kendisi öküz gibi olduğu için vurduğu yer bütün gün ağrısa daBig Grin
kendi yöntemlerimle ayağımın altına almıştım Big Grin
kızLarın qücünü ßiqün herqes bilicek yapamadıımız $ey yoq bnceBig Grin(biraz uzatıp ayrıntıya grdm ama prDnBig Grin)
Ara
Cevapla
#7
canat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:niye sildiniz mesajı Smile
yazdım tekrardan SmileSmileSmile...
Ara
Cevapla
#8
alıcan sahneye

ibret-i âlem olsun diye vericen satırı eline
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) €stapitipiti 11 2,102 04-13-2022, Saat: 05:18 AM
Son Yorum: wildfang
  Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum PaPaTYa_PReNSeS 6 1,404 04-12-2022, Saat: 12:08 AM
Son Yorum: wildfang
  Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum senem albayrak 9 1,713 04-08-2022, Saat: 02:48 PM
Son Yorum: wildfang
  hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... gaye sultan 5 1,656 04-07-2022, Saat: 01:03 AM
Son Yorum: wildfang
  ya bak giderayak uyuz oldum bilgeis 4 1,361 04-06-2022, Saat: 09:54 AM
Son Yorum: wildfang



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi