07-16-2008, Saat: 05:38 PM
nickim iLLeth.! yaparsanıs sevinirim..
simdiden eyw..

simdiden eyw..
|
nickkk..:D
|
|
07-16-2008, Saat: 05:38 PM
nickim iLLeth.! yaparsanıs sevinirim..
![]() simdiden eyw..
07-17-2008, Saat: 12:10 AM
werisdıyönetim..
![]()
07-17-2008, Saat: 12:12 AM
olmas
07-17-2008, Saat: 12:16 AM
bencede oLmas
![]()
07-17-2008, Saat: 12:18 AM
üzgünüm moruk
![]() bize bir vay illete bak dedittircek bi hareket yapmak zorundasın, mesela kibriti yakıp,sonra onu ağzından sokup kulağından çıkartabilir misin? xDxD epadeaheuahe
07-17-2008, Saat: 12:57 AM
mert oneki bn sole kocabişi sana.... ehupuhu:yikildim:
07-17-2008, Saat: 12:59 AM
bişey yazardımda
![]() bende kalsın* :yikildim:
07-17-2008, Saat: 01:01 AM
:yikildim:
07-17-2008, Saat: 04:36 PM
biz seni diadora tanıdık iLLeth oLamassın diyecekLer aha da görün
07-17-2008, Saat: 05:22 PM
:yikildim:
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|