07-17-2008, Saat: 01:36 PM
sabah sabah misafir geldi 3 saat geçti hala gitmedi patladım burda ya uyuz oluorum :mad:
|
ufff
|
|
07-17-2008, Saat: 01:36 PM
sabah sabah misafir geldi 3 saat geçti hala gitmedi patladım burda ya uyuz oluorum :mad:
07-17-2008, Saat: 01:40 PM
zavaLLı..
sabah sabah misafir geLirmi ![]() :d
07-17-2008, Saat: 01:42 PM
nefret ediorum misafirlerden
07-17-2008, Saat: 01:47 PM
öyLe deme ayıp
ama şaşırdım sabah sabah misafir geLmesine
07-17-2008, Saat: 01:49 PM
neresi ayıp ya haberim bile yoktu irnç bişi
07-17-2008, Saat: 01:53 PM
sende çık dışarı ozaman
07-17-2008, Saat: 01:56 PM
odamdan çıkmıorum ztn gitmelerini bekliyom
07-17-2008, Saat: 01:57 PM
ne istiyosun ozaman ya
![]() ![]() otur odanda benimde canım sıkıLıyo takıLacak kimse yok:S
07-17-2008, Saat: 02:01 PM
biri bulursan beraber takılalım
07-17-2008, Saat: 02:05 PM
bi buLsam sana gerek biLe duymam
![]() ![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|