×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İmzamı bu şekilde yaparsanız sevinirim ...
#1
EY BÜYÜK ATA!
Varlığımızın en mukaddes temeli olan, Türk istiklalinin ve Türk Cumhuriyetinin ebedi bekçileriyiz. Bu karar, sarsılmaz irademizin değişmez ifadesidir.
İstikbalde, hiçbir kuvvet yolumuzdan döndüremeyecektir.
Bizler, bütün hızımızı senden, milli tarihimizden ve ruhumuzdaki sönmez insan ateşinden alıyoruz. Senin kurduğun temeller üzerinde attığımız her adım sağlam, yaptığımız her hamle şuurludur.


En kıymetli emanetin olan Türk istiklal ve Cumhuriyeti, mevcudiyetimizin esası olarak, eğilmez başların, bükülmez kolların, yenilmez Türk evlatlarının elinde ilelebet yaşayacak ve nesilden nesile devredilecek.
Bu mukaddes emanete yönelen dâhili ve harici bütün tecavüzler, iman dolu göğsümüze çarparak parçalanacaktır.
İstiklal ve Cumhuriyetimize kastedecek düşmanlar en modern silahlarla mücehhez olarak, en kuvvetli ordularla üzerimize saldırsalar dahi, milli şuurumuzu ve yenilmez Türk gücünün zerresini bile sarsamayacaklardır.
Çünkü İstiklal ve Cumhuriyetimize kastedenler, karşılarında beş bin yıllık şerefli Türk tarihinin yılmaz evlatlarını, cumhuriyeti ve inkılâplarının feyizli ve imanlı gençlerini bulacaklardır.
EY TÜRK'ÜN BÜYÜK ATASI!
İstikbal ve Cumhuriyeti korumak mecburiyeti hâsıl olursa içinde bulunacağımız ahval ve şerait ne olursa olsun, kudret ve cesaretimizi damarlarımızdaki asil kandan alarak, bütün engelleri aşıp, her güçlüğü yenmek azmindeyiz.
TÜRK GENÇLİÄžİNİN ANDI
Türk gençliği olarak özgürlüğün, bağımsızlığın, egemenliğin, Cumhuriyetin ve devrimlerinin (inkılâplarının) yılmaz bekçileriyiz.
Her zaman, her yerde ve her durumda Atatürk ilkelerinden ayrılmayacağımıza, çağdaş uygarlığa geçmek için bütün zorlukları yeneceğimize namus ve şeref sözü verip, kendimizi büyük Türk Milletine adarız.
Ara
Cevapla
#2
imza değiştirmek içn giren vatandaş benide kımmısı yapsınBig Grin
Ara
Cevapla
#3
Benimkinide Big GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#4
sen susBig Grin önce ben istediTongue
Ara
Cevapla
#5
Aynen destekliyorum ................ SmileSmileSmile

Sevg ...
Ara
Cevapla
#6
bende destekliormBig Grin
benide önce kımmısı yapın sonra imzamı kendim değiştiririmBig Grin
Ara
Cevapla
#7
Bu iş oldu gibi ...........
Ara
Cevapla
#8
benim renkmi senin imzamıBig Grin

Alıntı:
ben: morci beni kımmısı yapsana
morci : hyr
ben: tmm kımmısı olmassa ela olsunBig Grin
morci: defol


sanırım ben bu anları daha önce yaşadım:yikildim:
Ara
Cevapla
#9
Konuyu değişmeyelim ....

Ben imza istiyorum .................
Ara
Cevapla
#10
bende kımmısı renkBig Grin


yönetim uyuma üyene sahip çıkTongueTongueTongue
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yetkililer İlgilenirse Sevinirim... play-54 0 596 06-16-2008, Saat: 06:48 PM
Son Yorum: play-54
  Sadece Yönetim Bakarsa Sevinirim: *Asİ-yÜrEk* 23 2,438 04-30-2008, Saat: 02:40 PM
Son Yorum: *Asİ-yÜrEk*
  ////7%+%+bir Bakarsaniz Sevinirim H A N D E 0 597 04-22-2008, Saat: 12:02 PM
Son Yorum: H A N D E
  imzami degistiremiyorum !! (¯`•._ αѕιρяєη 37 3,225 04-05-2008, Saat: 03:30 PM
Son Yorum: (¯`•._ αѕιρяєη



Konuyu Okuyanlar: